En terechtquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Keane wordt ook veeeeel te veel gedraaid.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:13 schreef RoelerMF het volgende:
Sjee Coen zit er wel helemaal doorheen hé?
Die kan niks... Ben ook benieuwd dus.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:13 schreef marcodej het volgende:
Weet niet wat ik van Floortje Dessing moet verwachten. Lijkt me een beetje saai eerlijk gezegd.
Ja klopt. En hij heeft de graveyardshift nog wel. Denk niet dat Paul dat gaat doen in plaats van hem.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:13 schreef RoelerMF het volgende:
Sjee Coen zit er wel helemaal dolheen hé?
Iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:13 schreef marcodej het volgende:
Weet niet wat ik van Floortje Dessing moet verwachten. Lijkt me een beetje saai eerlijk gezegd.
is het zo erg gesteld dat ze gratis worden weggegevenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Woei, Fleet Foxes gratis single van de week in de iTunes store
Floortje kan je best mee lachen en zit vol verhalen. Dacht dat ze ooit met Corton op humanitaire reportage was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:13 schreef marcodej het volgende:
Nope. Iedere week is er een gratis nummer om het grote publiek daarmee kennis te laten makenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is het zo erg gesteld dat ze gratis worden weggegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |