Als het net zo hard loopt als de abbo's duurt dat nog wel ff.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:44 schreef SeLang het volgende:
Die 50.000 betalende leden heb je volgens mij zo bij elkaar!
met sunchaser als binnensmonds mompelende omroepbaas.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:52 schreef SeLang het volgende:
Maar, Fok in het publieke bestel dus...
Als linkse tegenhanger van GS
fail, alle omroepen hebben tot 1 april de tijd om extra leden te werven om zo aspirant-omroep, b-omroep of a-omroep te worden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ja, en die 1 april als ultimatum is zo betrouwbaar.
Ik lees verschillende topics hierover en 1 ding is mij absoluut niet duidelijk. Waarom zou Geenstijl geen aanwinst voro het publieke bestel zijn? Omdat jij dat met je linkse harses niet leuk vind? Omdat het de publieke omroep links moet zijn? Ik vind het juist een ontzettende verrijking des te meer omdat het rechts is. Bij de Publieke Omroep is meer balans nodig en dat zou Geenstijl prima kunnen brengen.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
Het is te hopen dat het een grap is. GeenStijl zou bepaald geen aanwinst voor het publieke bestel zijn. Ik trouwens sowieso ook niet de meerwaarde ten opzichte van de al aangekondigde Populistische Omroep van Sörensen. Volgens mij kunnen clubjes als de Raad voor Cultuur met die argumentatie omroepen ook weigeren.
(NB: Dit topic blijft gewoon open, ondanks dat het ook in andere subfora loopt. Forum Admin-beleid is dat gelijksoortige topics prima naast elkaar in verschillende subfora kunnen lopen. Bij gebrek aan belangstelling zakt dit topic vanzelf wel weg)
Er zijn amper 200 betalende leden atm?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:44 schreef SeLang het volgende:
De Publieke Omroep Weldenkend Nederland En Dergelijke
Zie hier: http://www.geenstijl.nl/m(...)ieke_omroe.html#more
Dus: wanneer wordt Fok! een publieke omroep? Die 50.000 betalende leden heb je volgens mij zo bij elkaar!
Neuh ze mogen er van mij best bij hoor. Maar ik verwacht dat het geen aanwinst zal zijn omdat die omroep binnen no time aan ruzies ten onder zal gaan. En wat ze wel weten te maken zal het kleuterschoolniveau van GS niet overstijgen. Maar laat ze het gerust proberenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:57 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Ik lees verschillende topics hierover en 1 ding is mij absoluut niet duidelijk. Waarom zou Geenstijl geen aanwinst voro het publieke bestel zijn? Omdat jij dat met je linkse harses niet leuk vind? Omdat het de publieke omroep links moet zijn? Ik vind het juist een ontzettende verrijking des te meer omdat het rechts is. Bij de Publieke Omroep is meer balans nodig en dat zou Geenstijl prima kunnen brengen.
Tijd voor ruzie wie het echte volkse geluid laat horen op de POquote:Op woensdag 24 december 2008 20:02 schreef TubewayDigital het volgende:
Gingen die ex LPF gasten uit rotterdam ook niet iets op poten zetten?
oneens. ik neem aan dat je tweede zin jouw mening is?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
Het is te hopen dat het een grap is. GeenStijl zou bepaald geen aanwinst voor het publieke bestel zijn. Ik trouwens sowieso ook niet de meerwaarde ten opzichte van de al aangekondigde Populistische Omroep van Sörensen. Volgens mij kunnen clubjes als de Raad voor Cultuur met die argumentatie omroepen ook weigeren.
(NB: Dit topic blijft gewoon open, ondanks dat het ook in andere subfora loopt. Forum Admin-beleid is dat gelijksoortige topics prima naast elkaar in verschillende subfora kunnen lopen. Bij gebrek aan belangstelling zakt dit topic vanzelf wel weg)
Maar dan gelijk 2 omroepen die het moeten hebben van hun boosheid op de rest. Is dat niet wat overdreven?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oneens. ik neem aan dat je tweede zin jouw mening is?
ik zou het toejuichen als er eens een omroep komt met een nieuw geluid. ik vind de rest zo links, gezapig of gemaakt (bnn)
wie is de tweede?quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar dan gelijk 2 omroepen die het moeten hebben van hun boosheid op de rest. Is dat niet wat overdreven?
De omroep vanuit het gevolg van Fortuyn bij Leefbaar Rotterdam. Populistische Omroep Nederland http://www.popned.nl . Nou die vissen voor een groot deel uit dezelfde vijver.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
De omroep vanuit het gevolg van Fortuyn bij Leefbaar Rotterdam. Populistische Omroep Nederland http://www.popned.nl . Nou die vissen voor een groot deel uit dezelfde vijver.
Ik denk dat geen van beiden in staat is een volwaardige omroep te startenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]denk niet dat die genoeg stemmen gaat halen voor een volwaardige omroep.
geenstijl heeft nog een grote media-achterban.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik denk dat geen van beiden in staat is een volwaardige omroep te starten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |