Gek genoeg betwijfel ik dat hij ze terugbrengt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoop nog steeds dat hij iets zegt wat ons weer vertrouwen geeft.
als dat zo is komt er een topic titel overquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gek genoeg betwijfel ik dat hij ze terugbrengt.
omg taal wordt voortdurend 'misbruikt' in muziek om een boodschap over te brengen, zeik er niet over zegquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:47 schreef djkoelkast het volgende:
Alles overnieuw ????????????
Dat is vet fout!
Shirtjes: WebHawkjuh heeft geld ingezameld en daar shirtjes van gekocht (opbrengst gaat naar de actie). We weten nu nog niet of hij ze zelf heeft gehouden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik was boodschappen doen:
Heeft er iemand een beknopte update... Ik zie iets in de TT.
En iets over shirtjes..
Wat valt er nu nog te verifiërenquote:@Domien heb ik nu die bijzondere donateur vanuit t callcenter gemist?
@Petertj Nog steeds niet.. Vandaag kwam niet het gedroomde nieuws.
Vergeet dat dan maar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat valt er nu nog te verifiëren
Die is beter jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:58 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Kheb ff andere smiley erbij gedaan :p
typoquote:
Beter dat ze er nu achter komen dan later.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:08 schreef -Hans- het volgende:
offtopic: Kl*te.. Travis Reed niet naar Grunn (Capitals). Is niet door de medische keuring gekomen.
quote:
Contract is afgelopen bij werkgever.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Wanneer? Waarom en hoe?
Jups, dat zeer zeker maar toch wel erg teleurstellend. Nu maar zoeken naar iemand anders..quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beter dat ze er nu achter komen dan later.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als among nou geen woord was en de l naast de m had gezeten had ik je geloofd
Hey, dat is bij mij ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Contract is afgelopen bij werkgever.
Ik denk nog geen 30. Ik hoorde op de radio al dat de reclame bijna was afgelopen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
40 seconden? het was in elk geval vrij kort.
Met de Stupid Fuckquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Living On A Prayer. Meeblerplaat
.
jeetje....quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
John Francis Bongiovi Jr.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie zingt dit?
Freelance je?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
idd, da's toch duidelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |