Even serieus...quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:39 schreef Qunix het volgende:
Jimmy Hendrix
Rectaal is pijnlijker , al hoe wel ze maar van karton zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als iemand dat met mijn geld zou doen zou ik die inzamelbus door zijn strot duwen
Asitoquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, SITA als ik het goed hoorde. Bedrijf uit de buurt van Breda.
Hopelijk is hij de shirts aan het terugbrengen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij ze zelf heeft gehouden.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat voor shirts verkopen ze btw daar?
Dezelfde als op de webshop op 3fm.nl?
Hoop nog steeds dat hij iets zegt wat ons weer vertrouwen geeft.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hopelijk is hij de shirts aan het terugbrengen.
Jammer, heb al een shirt besteld. Had graag andere shirts gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]er staat ergens een filmpje van annemieke en giel die het showen
Ik heb ergere dingen voorbij zien komen.quote:
niet iedereen verstaat Brabantsquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Asito
Ben ik dan de enige die luistert?
Ik hoorde het ook hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Asito
Ben ik dan de enige die luistert?
Nee, maar daar zit een heel verhaal aan vast en dat typt niet lekker op een N73.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En? Heb je mn groetjes overgebracht?
Hij komt denk ik pas weer terug als er een topic geopend moet worden. Ik denk dat hij 2x zoveel posts zou hebben als OP's meetellen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoop nog steeds dat hij iets zegt wat ons weer vertrouwen geeft.
Ik ben geen kenner van slechte muziekquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ergere dingen voorbij zien komen.
Prince niet kennen, Isaac Hayes en Barry White door elkaar halen...
Slechte muziek? Zij hebben elk een pallet klassiekers nagelaten!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:44 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner van slechte muziek
Ben blij da'k daar niet bij was!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ergere dingen voorbij zien komen.
Prince niet kennen, Isaac Hayes en Barry White door elkaar halen...
Niemand voor getekend zeker?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Slechte muziek? Zij hebben elk een pallet klassiekers nagelaten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |