abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2009 @ 00:24:53 #51
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64601711
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 00:15 schreef rena het volgende:
Jij moet serieus comedienne worden
Op zich wel een idee omdat ik dan BN'er kan worden (met alle drankverslavingen, teckels, Maastrichtse hotelkamers, lesbische vrouwen, technische recherche, autistische zonen en geile pizzabakkers van dien.)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64646397
Oh dear.. Hij komt naar Nederland Rachel ziet weer geld
quote:
AMSTERDAM - Rachel Hazes is tot over haar oren verliefd op Italiaanse clubeigenaar Niccolò. „Ik vond het doodeng om mezelf ervoor open te stellen”, bekent de weduwe openhartig. „Maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik het ontzettend fijn met hem heb. En André heeft me een teken gegeven dat het goed is.”

De kinderen Dreetje en Roxeanne moedigen haar alleen maar aan. „Ga ervoor mam. Het is lang geleden dat we je zo gelukkig hebben gezien.” En dat helpt. „Het is toch een beetje raar om je helemaal te geven.” Niccolò lacht en zegt in het Engels. „Rachel is een ontzettend lieve wijze vrouw. Toen ik haar voor het eerst zag was het alsof de bliksem insloeg. Het is mijn vak met mensen om te gaan. Ik weet wat ik zeg.”

Rachel en haar nieuwe liefde leerden elkaar al kennen in oktober van 2007. 'Hij is mede-eigenaar van de club Yab in Florence en daar spraken we elkaar. Ik vond hem leuk, maar van liefde was geen sprake. Teon was ik daar nog helemaal niet klaar voor', vertelt Rachel openhartig.

Afgelopen oktober liepen Rachel en Niccolò elkaar opnieuw tegen het lijf. 'Toen vond ik hem hartstikke leuk. Na de vakantie belden we soms of stuurden we een sms'je. Daarna is het langzaam maar zeker gegroeid.'

Niccolò zegt: 'Op dat moment is het echt begonnen. Rachel is wonderful. Ik kom ook binnenkort weer naar Nederland om haar te zien. Zo hebben we het nu afgesproken. We gaan het afwisselen, maar zijn minstens twee keer per maand bij elkaar. Daarna zien we wel. Alles rustig aan.'

Haar geliefde is wel ietsje jonger dan de 38-jarige Rachel. 'Niccolò is 31, nooit getrouwd geweest en heeft geen kinderen. Ik zie dat juist als een voordeel. Dit voelt goed. En nog belangrijker: de kinderen vinden hem ook geweldig. En ze zijn blij voor mij. Ook weet ik zeker dat André me dit geluk gunt. Hij stuurde me zelfs een teken. Op het moment dat ik in Italië aankwam, werd het favoriete liedje van André en mij gedraaid. Van Lionel Richie. Dat is geen toeval. En ik moet nu ook steeds denken aan een week voor André stierf. Ik zat de boekhouding te doen. Hij voelde blijkbaar dat hij heel ziek was. Ik zal zijn ernstige gezicht nooit vergeten. Rachel, zei hij, als je ooit een andere man ontmoet, wel doen hoor! Ik wuifde het weg, maar opmerkelijk was het. André was altijd heel jaloers.'

Blij zegt ze: 'Voor het eerst sinds tijden lach ik nu weer en zie ik de wereld weer een stukje mooier. Een prachtig begin van dit nieuwe jaar toch?'

Niccolò gaf drie weken geleden aan dat hij de feestdagen met Rachel en de kinderen door wilde brengen. 'Omdat Rox en Dreetje meosten werken, vroegen we hem over te komen vanuit Italië. Alleen zijn we wel in een hotel geweest, omdat ik thuis te dichtbij vond. Ik heb hem een keer mee naar huis genomen. Daar keek hij met respect naar de foto van André. Inmiddels hebben we ook samen naar de uitvaartband in 2004 gekeken.'

Rachel zegt: 'Na de kerst heb ik Niccolò naar Schiphol gebracht. Omdat al onze agenda's leeg waren, zijn we voor oud en nieuw op het vliegtuig gestapt om in Italië bij Niccolò de jaarwisseling te vieren. We hebben oliebollen gegeten, maar dan met kaasdip. En het was heel gezellig in de club. Daar kan worden gegeten, waarna het verandert in een luxe disco waar ook themafeesten worden georganiseerd. Ook erotische, ik zeg het maar... Dan wordt het toetje van een vrouw af gehapt.'

Op dit moment zit Rachel nog steeds bij Niccolò. 'We zitten hier ergens hoog op een berg en zijn verstoken van televisie en internet. Ja, we zijn gezien samen. En daarom vertel ik het ook eerlijk. Ik ben verliefd, maar weet natuurlijk niet of deze liefde blijft. Dat zal de tijd moeten leren. Wat Niccolò als Italiaan vopor heeft op Nederlandse mannen, is dat hij mij kent als Rachel, en niet als Rachel Hazes, de weduwe van... Daardoor heeft deze verliefdheid kans van slagen gehad.'

Ze lacht: 'Ik geloof erin en Rox en Dreetje zijn gisteren al naar huis gegaan. Ze hebben al gebeld dat ze Niccolò missen.' De sympathieke Italiaan gebaart: 'Ik vind hen heel lief, omdat ze goed opgevoed zijn en grappig reageren. Ze zijn zo volwassen. Ik heb heel veel zin om hen te verwennen.'

Rachel glimt: 'Niccolò is heel galant en elegant. Het zou toch geweldig zijn als deze liefde heel lang mag duren.'
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 4 januari 2009 @ 15:18:21 #53
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64647249
Oliebollen met kaasdip. Wat een feest.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 4 januari 2009 @ 15:52:53 #54
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_64648622
quote:
Op zondag 4 januari 2009 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Oliebollen met kaasdip. Wat een feest.
Vreemde combinatie oliebollen met kaasdip
pi_64650374
quote:
We hebben oliebollen gegeten, maar dan met kaasdip. En het was heel gezellig in de club. Daar kan worden gegeten, waarna het verandert in een luxe disco waar ook themafeesten worden georganiseerd. Ook erotische, ik zeg het maar... Dan wordt het toetje van een vrouw af gehapt.
Zou Raggel die kaasdip dan in haar navel hebben gehad??
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:47:19 #56
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64651185
Het valt me nog mee dat Dré deze keer een teken gaf in de vorm van een Lionel Richie-liedje.

De vorige keer verscheen hij aan haar als kikker toch?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 5 januari 2009 @ 17:23:37 #57
137158 Elounda
the world is yours!
pi_64693481
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Trouw een BN'er, ga van hem scheiden in zo'n bui en kom dán hier!

Zou Raggel nu ook een pizza met Dré's as willen?
ik van het lachen
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  Moderator / Miss SHO maandag 5 januari 2009 @ 17:39:13 #58
22592 crew  Ole
pi_64694261
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Het valt me nog mee dat Dré deze keer een teken gaf in de vorm van een Lionel Richie-liedje.

De vorige keer verscheen hij aan haar als kikker toch?
Ze had hem moeten kussen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_64702033
Zal Raggel Niccolò al hebben vastgelegd als domeinnaam? En dat gelul over allerlei visioenen van Dré, alleen maar smoesjes om haar doen en laten aan het volk uit te leggen. Besides, waarom moeten wij weten wat zij als 'vrouw van' nu nog meemaakt? Zij heeft niets (meer) te zoeken in Showland, heeft op dat gebied nooit iets uitgevreten, opzouten dus.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:29:14 #60
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64702145
Nou, ik wou d'r nog effe houden hoor, in Showland.
In elk geval tot het boek uit is.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO maandag 5 januari 2009 @ 20:36:17 #61
22592 crew  Ole
pi_64702564
O ja, dat Boek!

Eerlijk gezegd geloof ik er geen bal meer van, dat dat boek ooit nog uitkomt. Maar goed, we gaan er maar vanuit dat pa en ma druk aan het schrijven zijn
  maandag 5 januari 2009 @ 20:38:08 #62
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64702678
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef Ole het volgende:
O ja, dat Boek!

Eerlijk gezegd geloof ik er geen bal meer van, dat dat boek ooit nog uitkomt. Maar goed, we gaan er maar vanuit dat pa en ma druk aan het schrijven zijn
Ja en dat valt nog niet mee hoor, voor ze!
Dus we moeten even geduld hebben.

R-a-s-j-c-h-e-l i-s e-e-n s-l-e-d-t v-a-n e-e-n d-o-g-t-er. W-e v-e-r-t-e-l-l-e d-r n-u a-l-l-e-s o-v-e-r.

Schat, het lint is op!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64702778
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, ik wou d'r nog effe houden hoor, in Showland.
In elk geval tot het boek uit is.
Qua leedvermaak dat dan weer wel, komt nog wel, ff Boulevard/Shownieuws gekeken en ze gaan nog cruisen op een boot (kan nog zinken e.d.) mét Trosleden... Voor de rest gaat in Showland alles nog op rolletjes, alhoewel Catherine Keyl echt ff waardeloos gaat, geen blad meer, geen vent meer, is nu op tv op Ned 3.
  Moderator / Miss SHO maandag 5 januari 2009 @ 20:44:53 #64
22592 crew  Ole
pi_64703039
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja en dat valt nog niet mee hoor, voor ze!
Dus we moeten even geduld hebben.

R-a-s-j-c-h-e-l i-s e-e-n s-l-e-d-t v-a-n e-e-n d-o-g-t-er. W-e v-e-r-t-e-l-l-e d-r n-u a-l-l-e-s o-v-e-r.

Schat, het lint is op!

Maar ik ga er toch wel vanuit dat ze een 'journalist/tekstschrijven' ven story of privé kunnen 'lenen'
Die het dan overigens ook niet makkelijk zal hebben, want zodra een zin langer is dan 5 woorden kan het weleens lastig worden
  maandag 5 januari 2009 @ 21:30:05 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64705606
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef Ole het volgende:

[..]

Maar ik ga er toch wel vanuit dat ze een 'journalist/tekstschrijven' ven story of privé kunnen 'lenen'
Die het dan overigens ook niet makkelijk zal hebben, want zodra een zin langer is dan 5 woorden kan het weleens lastig worden
Jan en Friedel ontmoeten hun goost-reiter:

Schrijf u maar op: Rasjel heb Dré toen gedingesd, met de mond, u weet wel, georeerd noemen se dat netjes. Georeerd! Toen ze nog maar twaalluf was. Schrijf u dat maar op! En ze wilt alleen maar cente! Over de rug van Dré! Schrijf u dat maar op! Dat Rasjel een inhalige slet is! Heb u dat? Doet u het niet in te kleine letters? Anders ken tante Sjaan het niet lese. Dank u, we sien het wel tegemoet dan, dat boek!

- Nou Jan, nu kenne we segge dat we echte litu- litura- echte schrijfers wese! Hoe voelt dat nouw?
- Ik voel m'n eige gewoon een ander mens Friedel, alsof er een last van m'n been is gevalle. Dat hadde we veel eerder motte doen, de liturateur in!

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderinnetje op 05-01-2009 21:38:47 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64706889
Dude, je weet het weer mooi te brengen!
Is er ook nog een foto van de Italiaanse pizzabakker van Raggel?
  maandag 5 januari 2009 @ 21:57:03 #67
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64707218
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64707624
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is de rakker!

[ afbeelding ]

Rachel Hazes is weer verliefd
Volgens mij is 'ie gewoon 16 en heeft 'ie een oedipus complex!
pi_64709131
Als men had gezegd dat het bv een neefje is van bv Grad Damen of Mick Harren had ik het ook geloofd. Blijft toch allemaal één Tros-familie....
  maandag 5 januari 2009 @ 22:34:14 #70
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64709204
Ik denk dat Jan en Fried' hem achter Raggel hebben aangestuurd om haar el-ke cent afhandig te maken die húnnie toekomt!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO maandag 5 januari 2009 @ 22:49:12 #71
22592 crew  Ole
pi_64709954
Ja, de vrekkige bitch! Het enige wat ze kregen van Rasj was een lousy auto!

Ondankbaar kreng is het! En dat na alles wat Jan en Friedel voor haar hebben gedaan
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:10:34 #72
137158 Elounda
the world is yours!
pi_64723794
Emile Ratelband gaat weer samenwonen

Godsamme. Ik haak af hier
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:12:17 #73
137158 Elounda
the world is yours!
pi_64723859
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jan en Friedel ontmoeten hun goost-reiter:

Schrijf u maar op: Rasjel heb Dré toen gedingesd, met de mond, u weet wel, georeerd noemen se dat netjes. Georeerd! Toen ze nog maar twaalluf was. Schrijf u dat maar op! En ze wilt alleen maar cente! Over de rug van Dré! Schrijf u dat maar op! Dat Rasjel een inhalige slet is! Heb u dat? Doet u het niet in te kleine letters? Anders ken tante Sjaan het niet lese. Dank u, we sien het wel tegemoet dan, dat boek!

[ afbeelding ]

- Nou Jan, nu kenne we segge dat we echte litu- litura- echte schrijfers wese! Hoe voelt dat nouw?
- Ik voel m'n eige gewoon een ander mens Friedel, alsof er een last van m'n been is gevalle. Dat hadde we veel eerder motte doen, de liturateur in!

Jij mot in Carré gaan schat. Jij laat mij weer in mijn broek urinoiren
pi_64838588
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef Elounda het volgende:
Emile Ratelband gaat weer samenwonen

Godsamme. Ik haak af hier
Maar lieverd, dat gaat vanzelf weer fout en dan is er weer SHO nieuws!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 januari 2009 @ 04:35:32 #75
22592 crew  Ole
pi_64838603
ik beslis wannneer dit topic dichtgaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')