Vreemde combinatie oliebollen met kaasdipquote:Op zondag 4 januari 2009 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Oliebollen met kaasdip. Wat een feest.
Zou Raggel die kaasdip dan in haar navel hebben gehad??quote:We hebben oliebollen gegeten, maar dan met kaasdip. En het was heel gezellig in de club. Daar kan worden gegeten, waarna het verandert in een luxe disco waar ook themafeesten worden georganiseerd. Ook erotische, ik zeg het maar... Dan wordt het toetje van een vrouw af gehapt.
ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Trouw een BN'er, ga van hem scheiden in zo'n bui en kom dán hier!![]()
![]()
![]()
Zou Raggel nu ook een pizza met Dré's as willen?
Ze had hem moeten kussenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Het valt me nog mee dat Dré deze keer een teken gaf in de vorm van een Lionel Richie-liedje.
De vorige keer verscheen hij aan haar als kikker toch?
Ja en dat valt nog niet mee hoor, voor ze!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef Ole het volgende:
O ja, dat Boek!
Eerlijk gezegd geloof ik er geen bal meer van, dat dat boek ooit nog uitkomt. Maar goed, we gaan er maar vanuit dat pa en ma druk aan het schrijven zijn
Qua leedvermaak dat dan weer wel, komt nog wel, ff Boulevard/Shownieuws gekeken en ze gaan nog cruisen op een boot (kan nog zinken e.d.) mét Trosleden...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, ik wou d'r nog effe houden hoor, in Showland.
In elk geval tot het boek uit is.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja en dat valt nog niet mee hoor, voor ze!
Dus we moeten even geduld hebben.
R-a-s-j-c-h-e-l i-s e-e-n s-l-e-d-t v-a-n e-e-n d-o-g-t-er. W-e v-e-r-t-e-l-l-e d-r n-u a-l-l-e-s o-v-e-r.
Schat, het lint is op!
Jan en Friedel ontmoeten hun goost-reiter:quote:Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga er toch wel vanuit dat ze een 'journalist/tekstschrijven' ven story of privé kunnen 'lenen'
Die het dan overigens ook niet makkelijk zal hebben, want zodra een zin langer is dan 5 woorden kan het weleens lastig worden
Volgens mij is 'ie gewoon 16 en heeft 'ie een oedipus complex!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is de rakker!
[ afbeelding ]
Rachel Hazes is weer verliefd
Jij mot in Carré gaan schat. Jij laat mij weer in mijn broek urinoirenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jan en Friedel ontmoeten hun goost-reiter:
Schrijf u maar op: Rasjel heb Dré toen gedingesd, met de mond, u weet wel, georeerd noemen se dat netjes. Georeerd! Toen ze nog maar twaalluf was. Schrijf u dat maar op! En ze wilt alleen maar cente! Over de rug van Dré! Schrijf u dat maar op! Dat Rasjel een inhalige slet is! Heb u dat? Doet u het niet in te kleine letters? Anders ken tante Sjaan het niet lese. Dank u, we sien het wel tegemoet dan, dat boek!
[ afbeelding ]
- Nou Jan, nu kenne we segge dat we echte litu- litura- echte schrijfers wese! Hoe voelt dat nouw?
- Ik voel m'n eige gewoon een ander mens Friedel, alsof er een last van m'n been is gevalle. Dat hadde we veel eerder motte doen, de liturateur in!
Maar lieverd, dat gaat vanzelf weer fout en dan is er weer SHO nieuws!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef Elounda het volgende:
Emile Ratelband gaat weer samenwonen
Godsamme. Ik haak af hier
is een talent!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Jij mot in Carré gaan schat. Jij laat mij weer in mijn broek urinoiren![]()
![]()
O maar die had ik al.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:43 schreef Ole het volgende:
laten we dude ff lekker voor onszelf houden, straks krijgt ze nog kapsones
Cas Jansen?????quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Ole het volgende:
check maar op de FP in het beroemd en zwanger topic wie papa wordt
Lief Ole dat je toch wilt zeggen hierquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:43 schreef Ole het volgende:
staat er al Haaibaaike![]()
Cas wordt papa, broertje is mijn ex
Ik heb het dus goed geraden. Wat heb ik nou gewonnen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lief Ole dat je toch wilt zeggen hier![]()
ga ik nog even over nadenkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:43 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik heb het dus goed geraden. Wat heb ik nou gewonnen?
OK, hij kan weer dicht staticquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:26 schreef Suko het volgende:
[..]
Nou de Nijs heeft dat niet eens zelf vertaald: Wieringerwaard bezongen door Rob de Nijs na vertaling Jan Rot Helaas, had hij dat maar aan Belin overgelaten, die had er vast Oh Bosch en Duin van gemaakt, yeah...Maar voor de rest is er werkelijk niks kloterigs te melden uit Showland, schijnheiligerds allemaal, ff hun brave kerstinborst tonen, goede voornemens en zo meer, veel journo's zijn ook nog met vakantie, aan wie motten ze dan ook hun verhaal kwijt!
Neu, dat wordt half januari, dan komt alle opgekropte kommer en kwel er wel uit, al of niet verzonnen, wat kan het schelen!
Ik dacht dat ik wat gewonnen had???quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:14 schreef Ole het volgende:
[..]
OK, hij kan weer dicht static
Dries Roelvink ditjes en datjes
[RACHELGATE] ouders Rachel Hazes brengen boek uit, $1
Rattengate #3 The dirt continues
allemaal weer actief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |