Dat vind jij geen kwestie van goede smaak. Want wie bepaalt of iets goed of slecht is, smaakvol of niet?quote:Op zondag 28 december 2008 11:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt en SBS of RTL zijn in elk geval geen kwestie van goede smaak.
Overigens zegt het aantal herhalingen van series naar mijn idee wel wat over bagger of niet.
Anders ik welquote:Op woensdag 24 december 2008 17:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zou wel een tientje willen geven om ze niet op tv te krijgen.
Hoewel ik het met je eens ben dat niemand zegt wat met "het best" bedoeld wordt, vind ik toch dat je vrij lastig ergens anders kan uitkomen dan bij de BBC.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:58 schreef SCH het volgende:
Geweldig hoe iedereen elkaar maar na-aapt en napraat. Niemand neemt de moeite zich ooit echt te verdiepen in de BBC, weet volgens mij helemaal niet wat de BBC is en roept dan maar braaf in koor dat wij ook zo nodig naar het BBC-model moeten. Nou, ik zou het ons niet aanraden. Dan komen er namelijk nog heel veel tv-netten bij.
De BBC heeft zeker waarde en er worden mooie dingen gemaakt maar meteen die kwalificatie 'de beste' die jij gebruikt. Waar baseer je dat op? Waarom is de BBC eigenlijk precies zo geweldig? Hoe goed doet de BBC het eigenlijk in Engeland?
Klopt er is geen objectieve graadmeter.quote:Op zondag 28 december 2008 16:07 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat vind jij geen kwestie van goede smaak. Want wie bepaalt of iets goed of slecht is, smaakvol of niet?
En waarom zou de frequentie van herhalingen iets zeggen over de kwaliteit?
Daar heb ik wel 2 tientjes voor overquote:Op woensdag 24 december 2008 17:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zou wel een tientje willen geven om ze niet op tv te krijgen.
Hoe meer reacties zoals deze, hoe meer ik geneigd ben om juist wel lid te worden. Wat een triest vooringenomen stelletje zijn jullie. Daarmee bewijst men eigenlijk het bestaansrecht van GeenStijl. Volgens mij waren de reacties op BNN van hetzelfde kaliber en nu hoor je daar geen kwaad woord meer over.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:38 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
Daar heb ik wel 2 tientjes voor over
Overrated clubje met expansiedrang
Die is evenmin objectief. Vaak vindt men vooral wat in hun straatje past van "gezond verstand" getuigen.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt er is geen objectieve graadmeter.
Daarom houd ik er de graadmeter van het gezonde verstand er langs.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:28 schreef drexciya het volgende:
Eigenlijk komt het neer op hetgeen al eerder indeze thread is langsgekomen; jullie vinden omroepen goed zolang het maar omroepen zijn waar je zelf op zit te wachten. Hoezo hypocriet?
En daar moeten anderen dan voor betalen ongeacht of ze er naar kijken. Hoezo nog hypocrieter?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:28 schreef drexciya het volgende:
Eigenlijk komt het neer op hetgeen al eerder indeze thread is langsgekomen; jullie vinden omroepen goed zolang het maar omroepen zijn waar je zelf op zit te wachten. Hoezo hypocriet?
Helemaal geweldig, maar dwing mij niet ook mee te betalen. Betaal lekker voor je eigen entertainment.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:37 schreef huismerk het volgende:
Als er mensen zijn die willen dat POWNED op de buis komt en daar geld voor betalen waarom niet?.
Ik wil zelf niemand ergens toe dwingen, dat is nu eenmaal hoe het huidige publieke stelsel werkt. Mijns inziens is dit een goede actie van GeenStijl, want er mag wel eens serieus worden bediscussieerd hoe we verder willen met de publieke omroep. In de huidige opzet heeft het mijns inziens geen toekomst.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En daar moeten anderen dan voor betalen ongeacht of ze er naar kijken. Hoezo nog hypocrieter?
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:28 schreef drexciya het volgende:
Mij lukte registreren hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef Lemmeb het volgende:
Ik denk dat GS voor de A-status gaat. Die registratieserver ligt al een uur zo goed als plat.
Oh, ik kreeg alleen maar foutmeldingen en shit. Nog één keer proberen dan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mij lukte registreren hoor
Inmiddels is de site weer up&running
Een omroep beginnen en geen eens een deugdelijke server hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef Lemmeb het volgende:
Ik denk dat GS voor de A-status gaat. Die registratieserver ligt al een uur zo goed als plat.
Tuurlijk is het me gelukt!quote:
Ze gaan massaal lid worden van Llinkquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef Lemmeb het volgende:
Ik verwacht overigens nog wel een linkse sabotageactie. Voor zover men daar al niet mee bezig is.
Nee, eerder 1.000.000 keer registreren onder de naam "Pietje Puk".quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze gaan massaal lid worden van Llink
Links is niet zo laf als GS zelf.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef Lemmeb het volgende:
Ik verwacht overigens nog wel een linkse sabotageactie. Voor zover men daar al niet mee bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |