De toplagen uit de bevolking kiezen meestal gematigd rechts. De VVD om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja, klopt, rechtse kiezers komen uit de toplagen van de bevolking.![]()
![]()
Link heeft een aantal geweldige programma's. Return to sender, om er even 1 te noemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:56 schreef tho_Omas het volgende:
Hoe komen de milieuomroepen als LLINK (:r) eigenlijk aan hun stemmen. Een mongool die samen met Victoria Koblenko boeren verbiedt hun land te exploiteren, dat wil toch niemand zien?
Ik bedoelde niet de eo. Maar al die andere.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
EO is de omroep met de meeste leden
Ja, weinig he.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Tussenstand is 27.350 leden. Ik zie het somber voor ze in
quote:maak je geen zorgen. het aanmelden gaat nu vooral via SMS met enkele honderden per dag. Maar het verwerken van SMS leden in onze teller duurt langer-
Als je over 2 maanden op 50.000 moet zitten wel ja... Even snel gerekend zouden ze elke dag minstens 400 nieuwe leden moeten binnenhalen.quote:
Of ze houden het getal expres laag...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Tussenstand is 27.350 leden. Ik zie het somber voor ze in
Ik heb wel zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Of ze houden het getal expres laag...
Mocht dat waar zijn, dan zijn ze net zo ondoorzichtig als al dat andere gepeupel en het dus niet waard om aan zoiets te gaan beginnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Of ze houden het getal expres laag...
Het gebeurt toch nóg wel, maar we zullen zienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als je over 2 maanden op 50.000 moet zitten wel ja... Even snel gerekend zouden ze elke dag minstens 400 nieuwe leden moeten binnenhalen.
Ik zie het niet gebeuren
is maar goed ook, die lelijke rotkop van een Rutger..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:48 schreef Asgard het volgende:
Zo te zien gaan ze het toch niet redden
Wat heb je geflikt. Of was je gewoon weer te 'links'?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:32 schreef Asgard het volgende:
Als ze eind maart nog geen 50000 leden hebben ga ik gewoon lid worden, voor die rente die ze beloofden
Ik zou wel lid worden, als die klootzakken mij niet zomaar hadden geband.(Net lid, 0 posts en ip ban
)
Familie van Rob K.?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:10 schreef trifko het volgende:
[..]
is maar goed ook, die lelijke rotkop van een Rutger..
Ik heb niet eens gepostquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:41 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wat heb je geflikt. Of was je gewoon weer te 'links'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |