Dat denk ik ook welquote:
Lees nog eensquote:
ow, alleen als ze het niet halenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
[..]
Lees nog eens.
Maar als ze het niet halen krijg je wel een mooi rendementquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
ow, alleen als ze het niet halen![]()
dan doe ik niet mee
Vreemd... bij BNN is dit 5,73.quote:De overheid heeft bepaald dat je voor omroeplidmaatsschap minimaal 5,76 euro per jaar moet betalen
http://www.cvdm.nl/content.jsp?objectid=7880quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:54 schreef Damanique het volgende:
[..]
Vreemd... bij BNN is dit 5,73.
Waar komt die legaliserende 3 cent dan vandaan? Of heeft TS dit verkeerd
Ik hoop het, dat Llink is een kansloze kutomroep.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:23 schreef drexciya het volgende:
Volgens mij wil men bij GeenStijl hiermee vooral aangeven hoe kansloos het omroepbestel is. Het past ook als actie in hun stukjes waarin Llink werd afgezeken omdat deze omroep nogal wat problemen lijkt te ondervinden om hun status te behouden. Wanneer GeenStijl met gemak het aantal benodigde leden weet te halen dan staat Llink helemaal voor schut.
Dat mag geen reden zijn PO's te weigeren.quote:
Dat is erg subjectief.quote:het is onbeschoft
Idem.quote:het is niveauloos
GS kan soms kwetsend zijn, maar het is niet totaal functieloos.quote:het is kwetsend
Dat hebben die mensen vaak aan hunzelf te danken.quote:, het maakt mensen kapot....
Al die kwalificaties die je hierboven opsomt gelden in meer of mindere mate ook voor zenders als BNN en VPRO.quote:Dit hoort niet thuis op de Publieke Omroep.
Manon Thomas, Felix Meurders, Kay van der Linden en Vogelaar hebben het allemaal aan zichzelf te dankenquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:28 schreef teknomist het volgende:
Dat hebben die mensen vaak aan hunzelf te danken.
quote:Wat wordt POWNED?
Wij gaan Stijlloze Televisie en Radio maken. Verder zeggen we nog niks. Maar de volgende vijf punten willen wij sowieso verwezenlijken:
1: Introductie van een fair and balanced actualiteitenprogramma
2: Brengen van Nederlands drama zonder boodschap
3: Bevordering van beschaafd bloot
4: Er komen omroepsters! (Manon, je hebt ons nummer)
5: Call-tv (gratis) met reaguurders
Erg zwak om inhoudsloos te gaan schelden, beetje niveau GeenStijl.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |