haha honden op me subwoofer? xDquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom sluit jij honden aan op je subwoofer?
Dat klinkt toch heel niet, mallerd!
Ja, jij wil toch boxers aansluiten op je subwoofer?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:13 schreef _AntiiKill het volgende:
haha honden xD
ah dankje weet je ook hoeveel dat ongeveer kost?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:11 schreef Rekkie het volgende:
Zoiets heet een versterker of receiver
haha onderbroeken aansluiten op me subwoofer zie et al voor me xDquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, jij wil toch boxers aansluiten op je subwoofer?
Of bedoel je van die onderbroeken?
vhjDklnb
Ze kosten allemaal van alle merken ongeveer ¤ 112,56quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:14 schreef _AntiiKill het volgende:
[..]
ah dankje weet je ook hoeveel dat ongeveer kost?
moet een goedkope hebbe
(geen goedkope hond ofso)
Ja wat bedoel je dan, wat wil je nu aansluiten op je subwoefert?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:15 schreef _AntiiKill het volgende:
[..]
haha onderbroeken aansluiten op me subwoofer zie et al voor me xD
lol
zo duur :|?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ze kosten allemaal van alle merken ongeveer ¤ 112,56
OMGquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:17 schreef _AntiiKill het volgende:
[..]
zo duur :|?
zijn er niet goedkopere?
Ah een techneutjequote:Op dinsdag 23 december 2008 16:21 schreef Bootje84 het volgende:
Check voor de grap eens TS' posthistory
POPCORNTOPIC!
Gebruik je daar een hakbijl of een kettingzaag voor? dat splitten van die boxer dus..quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:29 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Ah een techneutje
TS je kan gewoon die boxers splitten, geeft wel een beetje rotzooi maar het resultaat is beter dan zo'n dikke boser 123 kit
Ik denk dat invriezen in hapklare delen en die door een takkenversnipperaar gooien het beste werkt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gebruik je daar een hakbijl of een kettingzaag voor? dat splitten van die boxer dus..
Het beste kan je zo'n boxer eerst een dagje in de vriezer leggen, dan geeft het wat minder rommel. Dan is de kettingzaag wel de snelste manierquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gebruik je daar een hakbijl of een kettingzaag voor? dat splitten van die boxer dus..
Let wel: hierdoor kan de boxer "miauw" geluiden gaan maken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:43 schreef Sjonnjoop het volgende:
Het beste kan je zo'n boxer eerst een dagje in de vriezer leggen, dan geeft het wat minder rommel. Dan is de kettingzaag wel de snelste manier
is ook een manier maar grotere delen geven een dieper geluid, DTS digital werkt ook alleen als je de boxers in maximaal 4 delen verwerkt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:42 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Ik denk dat invriezen in hapklare delen en die door een takkenversnipperaar gooien het beste werkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |