Nee klopt, ben nogal vaak in het ziekenhuis te vinden dezer dagenquote:
Vorig jaar nog nietquote:
Daar heb ik 1x college gehad toen er een andere zaal in gebruik was voor scholierenvoorlichting. Je zit wel lekker daar, maar het is vervelend dat er geen normaal bord is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil ook eens in een Ruth First zaal college krijgen. Check die stoelen!
Oohh.. jij maar niet al te hard geroepen dat je er weinig voor gedaan hebt zeker? Ja echt klote zulke situaties maarja.. kan je ook niks aan doen verder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:51 schreef automatic_ het volgende:
Ik had het niet gedacht... En zusje; de trend zet zich voort; weinig doen (dus alleen last minute) en ik haal het :/
Wel kut voor een vriendin, zij ging er vrijwel van uit dat ze hem had en 2 fouten teveel
Ja, wisten ze welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oohh.. jij maar niet al te hard geroepen dat je er weinig voor gedaan hebt zeker? Ja echt klote zulke situaties maarja.. kan je ook niks aan doen verder.
Vrijspraak vergadert er maandelijks, plus de halfjaarlijkse en extra vergaderingen. Dat zijn open vergaderingenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil ook eens in een Ruth First zaal college krijgen. Check die stoelen!
Mocht je er niet uitkomen; de filosoof hier staat nog altijd tot je beschikking.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben mijn aantekeningen van wetenschapsfilosofie aan het doorlezen, maar damn.. het wordt steeds onbegrijpelijker. Je merkt goed dat hij op een gegeven moment zo'n hoog tempo aannam dat het zo moeilijk bij te pennen was.. soms zinnen niet afgemaakt, woorden zo ver afgekort dat ik gewoon moet denken "wat staat er nou?" en bijna onleesbaar geschreven.
*mental note voor evaluatieformulier. Tempo tijdens hoorcollege: te snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |