quote:Op zondag 4 januari 2009 18:58 schreef EasySilence het volgende:
Als eerstejaars studente Rechten heb ik in oktober de Bibliotheekopdracht gedaan en deze exact 3 weken later, zoals voorgeschreven, ingeleverd (in de brievenbus bij M434). Vervolgens kreeg ik op 22 december een mail met daarin een link met de voorlopige uitslag en daar stond dat ik het te laat had inleverd! Ik heb direct teruggemaild maar nog niets vernomen...
Is het een aanrader om komende week langs te gaan, of te bellen of af te wachten totdat ik een reactie per email krijg? Ik heb namelijk echt geen zin om opnieuw al die moeite te doen, terwijl ik er 100% zeker van ben dat ik op tijd was met inleveren. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoeveel herkansingen heb jijquote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zin om morgen niet naar mijn tentamen te gaan, en me dan maar uit te schrijven. Was vandaag 45 minuten te laat...
Hoezo zelfvernietigend, pootjes laten hangen en naar de bodem zinken defeatist attitude?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zin om morgen niet naar mijn tentamen te gaan, en me dan maar uit te schrijven. Was vandaag 45 minuten te laat...
Ik ken het probleem...heb eerst Business Studies gedaan op de FEB, maar dacht dat het ook niks voor mij was...uiteindelijk ben ik via OW toch weer er teruggekomen, dan maar ff hard doorbeukenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef GlowMouse het volgende:
En als je het echt niet meer ziet zitten, kun je overwegen over te stappen op economie of een variant daarop. Ik ken één iemand die dat gedaan heeft, en het leverde hem geen studievertraging op. Bij BEM kon hij bijna geen enkele werkcollegeopgave zelfstandig oplossen. Aan de andere kant zijn er ook mensen die het eerste blok niets of vrijwel niets gehaald hadden, maar door keihard te werken toch uiteindelijk alles halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |