Dan kan ik dat ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:00 schreef Hpzone het volgende:
Gemeentehuis zegt: Daar kunnen we u geen antwoord op geven.
Klopt, wat betekent dus dat de kans best groot is dat je hem eerder krijgt. Ze gaan je dat nooit eerlijk zeggen want dan vraagt niemand hem meer met spoed aan wat +50 euro betekentquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:00 schreef Hpzone het volgende:
Gemeentehuis zegt: Daar kunnen we u geen antwoord op geven.
Dat is waar, maar ik dacht dat er misschien wel mensen zouden zijn met ervaringen hiermee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ga morgen langs en probeer het gewoonIn het ergste geval heb je voor niets gelopen/gefietst/...
Dankjewelquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan ik dat ook niet
Wel gefeliciteerd met je rijbewijs!
Ik ga morgen even naar binnen, en met een beetje geluk blij weer naar buiten. Als het bij mij hetzelfde zou werken als bij jou zou ik 'm morgen op moeten kunnen halen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:01 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Klopt, wat betekent dus dat de kans best groot is dat je hem eerder krijgt. Ze gaan je dat nooit eerlijk zeggen want dan vraagt niemand hem meer met spoed aan wat +50 euro betekent
Die prijs ligt heel erg hoogquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:20 schreef Plush. het volgende:
Je kunt volgens mij tegen een extra vergoeding al na 1/2 dagen je rijbewijs ophalen
Ook jij gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:29 schreef Koploperkopper het volgende:
Wel even 's ochtends laten weten aub, dan kan ik m'n nieuwe rijbewijs morgen ook meteen ophalen misschien.
Dank.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:31 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ook jij gefeliciteerd.
Bedankt voor de reacties, als ik dit zo lees zou het moeten lukken morgen. Ik laat het weten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |