Jose; wat spannend!!! Zet hem op!!!

Alvast heel veel succes
Jelief; wat goed nieuws dat je terug mag naar de VK!
Koningin; rust nemen is idd heel belangrijk en dat verdien je ook als zwangere
Dakota; gelukkig is het weggetrokken!
innepin; wat goed dat de echo goed was! En wat is het fijn om te horen dat de mini-beeb goed gegroeid is hè!
MeNicole; heel veel beterschap!

Wat rot allemaal, ik hoop dat alles verbeterd, je krijgt zo wel erg veel tegelijk...
Ik ben verder aan het teruglezen, maar zie door de bomen even het bos niet meer (want ik zit half krom van de pijn achter m'n laptop)

Voor iedereen die het nodig heeft een dikke

!!!
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 07:30 schreef miss_sly het volgende:Denk je niet dat als je in het ziekenhuis komt met kerst, er toch wel wat mensen tijd zullen vinden om even langs te komen?
De meeste mensen (alle familie en ook meeste vrienden) wonen ver van mij vandaan en ik wil ook niet dat mensen hun leuke kerst-familie-avondje/uitje in moeten korten omdat ze mij op moeten komen zoeken. Ik red me wel

(En er zijn vast wel lieve zusters die af en toe even bij me komen voor een praatje).
Daarbij is de kans heel groot dat het infuus, net als voorheen, niks doet, en dan gaan ze dus opereren en 2 stoma's plaatsen.
Na zo'n operatie zal ik echt zo knock-out zijn van alle spanning die zo'n operatie met zich meebrengt (ben helemaal geen angsthaas, maar zwanger geopereerd worden en notabene 2 ingrepen is toch niet echt iets dat ontspannen gaat), dus ik denk dat het ook toch teveel wordt als je bezoek krijgt.
Alles gaat ws weer zonder narcose gebeuren en bij de vorige operatie met de katheter was ik 18 weken en nu 30. Toen stond ik er een stuk minder angstig in, ook omdat de baby nog veel kleiner is, net als je buik.. de bevalling is ook verder weg, etc.
Maar dat
hoopga ik goed overleggen om zeker te weten dat ze alleen in uiterste noodzaak zónder narcose opereren (al heb ik er nu al een hard hoofd in en weet ik het antwoord al). De pijn lijkt me echt zwaar en ook wordt het gehecht in je zijkant/rug...
Even afwachten weer hoe alles gaat.
Ik lach er maar om dat veel pijn weer een goeie voorbereiding is voor de bevalling