das misschien wel een goed ideequote:Op woensdag 24 december 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
ZoAuto is ook weer gefixed... toch maar voortaan niet meer die oude oma's met hun rollators scheppen
En ik maar denken dat het moderne drempels warenquote:
nou dat zou natuurlijk ook kunnenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het moderne drempels waren
Vond het al zo vreemd... bewegende drempelsquote:Op woensdag 24 december 2008 10:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou dat zou natuurlijk ook kunnen
gezellig toch!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ben lekker vrij..
en gaan lekker iedere avond gourmetten of fonduen de komende 3 dagen..
vanavond wel die kadootjes bulshit .. maar ja..
ach kadootjes geven is wel leuk.. krijgen vind ik niets aan.. maar het is gewoon veel te commercieel..
verder komen er vast wel een hoop films op tv.
en als het goed is gaan we vrijdag avond naar een kerst concert hier in het muziek centrum..
en jij?
ach joh.. dat denk je maar.. ze bewegen helemaal niet.. dat lijkt zo omdat de auto beweegtquote:Op woensdag 24 december 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vond het al zo vreemd... bewegende drempels
dank uquote:
mn moeder ga ik ook niet heen dit jaar.. scheelt weer..quote:Op woensdag 24 december 2008 10:20 schreef Queen_E het volgende:
[..]
gezellig toch!
Ik vanavond naar mn vader... morgen naar fam. van mn vriend en vrijdag bij mn vriend thuis..
Met mn moeder hoef k dit jaar geen rekening te houden want die zit een maandje in australie
En wederom een mysterie de wereld uit geholpenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach joh.. dat denk je maar.. ze bewegen helemaal niet.. dat lijkt zo omdat de auto beweegt
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wederom een mysterie de wereld uit geholpenMythbusters komt naar u toe deze winter!!
oeh klinkt niet goed?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
en met oud en nieuw naar mn schoonouders.. maar ja.. nog ff afwachten of dat gaat gebeuren
ja nou kijk.. mn schoonvader heeft kanker.. en nou ja.. staat/ hangt... op het punt van overlijden.. dus is allemaal nog ff afwachten denk ikquote:
oh dat is idd minder..quote:Op woensdag 24 december 2008 10:32 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou kijk.. mn schoonvader heeft kanker.. en nou ja.. staat/ hangt... op het punt van overlijden.. dus is allemaal nog ff afwachten denk ik
dank jequote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef Queen_E het volgende:
[..]
oh dat is idd minder..![]()
sterkte ermee dan!
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:32 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou kijk.. mn schoonvader heeft kanker.. en nou ja.. staat/ hangt... op het punt van overlijden.. dus is allemaal nog ff afwachten denk ik
Ik ben weer zo flauwquote:
Goed idee heb net me collega ook gehaald met de autpquote:Op woensdag 24 december 2008 10:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik gaff naar de stad saucijzenbroodjes halen
Correctie, jij bent pas echt flauwquote:
misschien is ie vrij vandaagquote:Op woensdag 24 december 2008 10:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Bijna 11 uur en nog geen Moozzie...zou 'ie nog in leven zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |