dank je wel, had je neit hoeven doenquote:
verslapen ofzoquote:Op woensdag 24 december 2008 09:16 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen
ook op werk inmiddels..
p00p waar heb je logi gelaten?
oh ja.. en als het echt rustig is.. heb ik gevraagd of ik eerder vrij mocht
gohquote:Op woensdag 24 december 2008 09:28 schreef Crazy-p het volgende:
de mensen die zich vandaag ziek melden worden toch serieus wel met de nek aan gekeken hier
dealquote:Op woensdag 24 december 2008 09:36 schreef Runx het volgende:
mads wil je vandaag na de stad gaan kan je grand turismo prologue je hoeft maar 5 a 10 euro bij leggen de rest krijg je namelijk van mij voor kerst
ik ben 15.00 vrij, ga eerst naar huis daarna kunnen we na de stad vliegenquote:
tis inderdaad heel rustigquote:Op woensdag 24 december 2008 09:41 schreef Crazy-p het volgende:
hoop dat het zo rustig blijft
en dat ik eerder weg mag
ik ben er ook nog voor evenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tis inderdaad heel rustig
je zou hem ook thuis kunnen makenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:50 schreef Runx het volgende:
we hebben ge fotosoepnu kan ik geen Ramtin kerstkaart maken
geen tijd eerst met mads naar de stad straks, daarna komt een kameraad bij me eten, daarna ga ik wegquote:Op woensdag 24 december 2008 10:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
je zou hem ook thuis kunnen maken
tja.. je wist ook niet al een jaar dat het dit jaar weer kerst zou wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:02 schreef Runx het volgende:
[..]
geen tijd eerst met mads naar de stad straks, daarna komt een kameraad bij me eten, daarna ga ik weg
ga je nog wel wat leuks doen dan aankomende dagen?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
tja.. je wist ook niet al een jaar dat het dit jaar weer kerst zou worden
ik doe persoonlijk toch niet aan die bulshit :-P
ben lekker vrij..quote:Op woensdag 24 december 2008 10:09 schreef Queen_E het volgende:
[..]
ga je nog wel wat leuks doen dan aankomende dagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |