Zijn heet!quote:
Dan zou hetquote:
Ga je weg?quote:
Dat zekerquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
Mannen vs Vrouwen, die discussie hebben we ook al een keer of 10 hier gehad. Uiteindelijk kwam er uit dat mannen gewoon veel makkelijker zijn.
Ik ben de discussie erover vandaag nog niet echt tegengekomen hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
Mannen vs Vrouwen, die discussie hebben we ook al een keer of 10 hier gehad. Uiteindelijk kwam er uit dat mannen gewoon veel makkelijker zijn.
Maakt het iets uit?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:42 schreef Feitosa het volgende:
Niks mis met "sommige" vrouwen. Als het maar niet van die shopaholic tutwijven zijn.
Het scheelt niet veelquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben de discussie erover vandaag nog niet echt tegengekomen hoor
Wat vind jij ervan?quote:
Duhquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:46 schreef mrbox het volgende:
Zo ben ik weer,gaat hard hier !
Rhu ben het niet eens met je rekenvoorbeeld, het is zo gemaakt dat het je eigenstandpunt onderbouwd.
Ik ook niet, hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo heel erg dat ik hier post.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
Stap maar over naar de vrouwen dames!
Veel beter, veel gezelliger
Ik vang jullie wel op
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt al een vriendinnetje
Ja er zijn verraders onder onsquote:
Met mij en vrouwen bedoel ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het gaat sowieso wel goed hier ge;loof ik
Dat is niet bijster interessant hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Met mij en vrouwen bedoel ik eigenlijk.
vanwaar de?
Wat een vent.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:22 schreef Kreator het volgende:
Jezus, zijn jullie 13 ofzo? Er is wel wat meer niveau voor nodig hoor.
Ik niet, ik ben 30. En ik ga sporten.
Prettige avond.
Goed voor je, ga maar lekker handballen jongen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:22 schreef Kreator het volgende:
Jezus, zijn jullie 13 ofzo? Er is wel wat meer niveau voor nodig hoor.
Ik niet, ik ben 30. En ik ga sporten.
Prettige avond.
De schoolpleintieners in kwestie weten wel waar ik het over heb.quote:
Pas je op voor de bal?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
De schoolpleintieners in kwestie weten wel waar ik het over heb.
(en ik squash, dat is nog net iets meer gay)
Was het maar waar. Het is nu nog in de tijdelijke flirt-fase!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt al een vriendinnetje
En met wie ga jij neuken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
Allemaal gewoon even flink neuken is het morgen weer over.
Tis vooral rustigerquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef automatic_ het volgende:
Is het hier al iets gezelliger of...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |