Alle vrouwen zijn toch hoeren, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Ach dat boeit me allemaal niet zoveel eigenlijk. Seks voor de seks, nee dank je! Sinds mijn paar maanden vrijgezel zijn is het me enorm tegengevallen hoe gemakkelijk sommige meiskes daarin zijn zeg. Dat vind ik een enorme afknapper. Ik bedoel ik wil me toch een beetje bijzonder voelen tijdens de seks, dat die ander voor mij gekozen heeft. Niet omdat ik toevallig in de buurt was en een piemeltje bezit.
De één alleen wat meer dan de anderquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn toch hoeren, wist je dat niet?
Nee, zoals ik zei ik ben nog van de ouderwetse normen en waarden en verwacht dat ook van die ander.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Betaal jij altijd je vrouwen voor sex dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:26 schreef dawg het volgende:
Eensch, alleen wordt het in een relatie geformuleerd als "huishoudgeld"quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zijn bijna twee mooie weken.quote:
Wel geprobeerd, vond het niet echt wat. Krijg je toch wel problemen (uhh nouja gevoelsmatig) mee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Ach dat boeit me allemaal niet zoveel eigenlijk. Seks voor de seks, nee dank je! Sinds mijn paar maanden vrijgezel zijn is het me enorm tegengevallen hoe gemakkelijk sommige meiskes daarin zijn zeg. Dat vind ik een enorme afknapper. Ik bedoel ik wil me toch een beetje bijzonder voelen tijdens de seks, dat die ander voor mij gekozen heeft. Niet omdat ik toevallig in de buurt was en een piemeltje bezit.
Ja natuurlijk, jij niet dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Betaal jij altijd je vrouwen voor sex dan?
O dan! Hoi, Janiesbrownie!quote:
Dat moet je niet aan mij maar aan die hoeren vragen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je mijn proteine als betaalmiddel wil rekenen, wel.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
Stap maar over naar de vrouwen dames!
Veel beter, veel gezelliger
Ik vang jullie wel op
Ik krijg zelden klachten. Jij?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:32 schreef dawg het volgende:
Dat moet je niet aan mij maar aan die hoeren vragen natuurlijk.
Daar moet je gewoon van mee profiteren als het even kan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja en wat blijft er dan over hier?
Maar.. maar..quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
Stap maar over naar de vrouwen dames!
Veel beter, veel gezelliger
Ik vang jullie wel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |