Kluts!quote:
Het mijne?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kluts!![]()
Hoe heb jij het schaamhaar het liefst?
Wie had de Lapo ? Die moet het gewoon wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:24 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dat dit het topic moet worden, we hebben er nu 2.
Heel goedquote:
Dit wordt mijn dagelijkse Kluts adoratie moment...quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit wordt mijn dagelijkse Kluts adoratie moment...
Wat is er toch zo speciaal aan kluts ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit wordt mijn dagelijkse Kluts adoratie moment...
Houd jij het niet dagelijks bij dan??quote:
Dat dagelijks sloeg op zijn dagelijkse adoratie-moment.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Houd jij het niet dagelijks bij dan??
Die is nu een opdracht aan het uitvoerenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:30 schreef S95Sedan het volgende:
Ik dacht dat je JB aan het trainen/africhten was Ado, of is dat weer over?
Als je je dat moet afvragen, dan zit je prima op je plek in dit topic...quote:
Ik snap het nog niet helemaal geloof ik.quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die is nu een opdracht aan het uitvoeren
Hoe is dit een voorzetje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet niet van die mooie voorzetjes geven hoor. dan blijf ik ze inkoppen.
Ow dat zit ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je je dat moet afvragen, dan zit je prima op je plek in dit topic...
Zo, toemaar het wordt nog eens wat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die is nu een opdracht aan het uitvoeren
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet helemaal geloof ik.
En dat is ook helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat zit ik ookmaar denk eerder dat Kluts niet het type vrouw is wat ik bijzonder vind.
Je bent homo?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:36 schreef mrbox het volgende:
Ow dat zit ik ookmaar denk eerder dat Kluts niet het type vrouw is wat ik bijzonder vind.
Nee hoor. Ik heb mrbox ook gemeet, en ik denk idd dat wij allebei een soort persoonlijkheid hebben die de ander niet heel erg ligt. Dat kan, en daar is ook helemaal niks mis mee dan.quote:
Dat snapte ik zo ook wel, was een grapje trouwensquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb mrbox ook gemeet, en ik denk idd dat wij allebei een soort persoonlijkheid hebben die de ander niet heel erg ligt. Dat kan, en daar is ook helemaal niks mis mee dan.
Dit is gewoon spam!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:38 schreef P.F het volgende:
StommerdsMaar stem op conleche! HAHAHAHA
Maar wat zit er in voor jou ?quote:
dat kom je heel vaak tegen op dit forum. een jongen zegt over 1 bepaalde dame dat hij haar niet erg speciaal vind (of iets soortgelijks) en hij is maar meteen homo.quote:
En je bent nog wel totaal niet doorzichtig!quote:
Maar heb je al gestemdquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
En je bent nog wel totaal niet doorzichtig!
Amen to that!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
dat kom je heel vaak tegen op dit forum. een jongen zegt over 1 bepaalde dame dat hij haar niet erg speciaal vind (of iets soortgelijks) en hij is maar meteen homo.![]()
tsjah, zat vrouwen waar de 1 helemaal gek op is en de ander vind haar gewoontjes. smaken verschillen toch
Ik wou zelf winnen maar dat lukt al niet meer dus gun ik het aan iemand die ik aardig vindquote:
Tja ach.. soms is de smaak van een ander moeilijk te begrijpenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
dat kom je heel vaak tegen op dit forum. een jongen zegt over 1 bepaalde dame dat hij haar niet erg speciaal vind (of iets soortgelijks) en hij is maar meteen homo.![]()
tsjah, zat vrouwen waar de 1 helemaal gek op is en de ander vind haar gewoontjes. smaken verschillen toch
misschien als je het lief zou vragenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wou zelf winnen maar dat lukt al niet meer dus gun ik het aan iemand die ik aardig vindTenzij het hele topic op mij gaat stemmen nu
Ja, vooral *hier* . Weet ook niet hoe het komt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:47 schreef rival het volgende:
Nee. Ik haat spam.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
misschien als je het lief zou vragen![]()
maar dit gespam, nee, daar trap ik niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |