Jah hè, nu is hij ook miljonair, maakt hem ook weer wat aantrekkelijker hè!?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:42 schreef wonderer het volgende:
Ik zat een tijdje terug de eerste aflevering van GTST te kijkenZiet ie er nu wel beter uit.
quote:
quote:Ja hallo! Ik wil wil gewoon de jankerd van dit topic blijven! Als dat niet van jou mag, dan zoek je maar een ander topic waar men je zo gaat noemen. Dit is MIJN janktopic![]()
Ja hijs zo lekker hè, ik lig echt hier giga te soppen! Als ie mij ten huwelijk zou vragen, dan zeg ik meteen ja!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:46 schreef DeRuphelman het volgende:je wilt me dood hebben is het niet?
Dat is het zeker hemet je fucking reinoaaroaodo oelwapper nog iets shit weet ikv eel hoe die motherfucker heet.
Ik haat hem
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja hijs zo lekker hè, ik lig echt hier giga te soppen! Als ie mij ten huwelijk zou vragen, dan zeg ik meteen ja!
Lijkt me enig!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:49 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
en dan raak je zwanger en dan krijg je een soapserie thuis
he shit dat is nou jammer voor jequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:52 schreef hierissieweer het volgende:
Maar uhh, wacht. Volgens mij hè, kan ik heul niet zwanger worden...
alhoewel, ik vroeg vandaag een een mannelijk cliënt hoe hij aan een litteken op zijn buik kwam, vertelde hij dat hij zijn baarmoeder had laten verwijderen.... :S
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef hierissieweer het volgende:
Maar dit keer voor Reinout Oerlemans
Want hij is: Lekker
[ afbeelding ]
Jap, welkom in het HOMO-topic!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:53 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
he shit dat is nou jammer voor jeweg geld
P.S. ow je bent een dude didn't notice my badIk dacht al wat een vreemde smaak
quote:
allemaal baggerquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:59 schreef hierissieweer het volgende:
Hey X
Ik heb een marktplaats verslaving, maar ik weet nu alles wat er in een straal van 50km van Ede te koop is.
Maar had de contact advertenties nog niet gehad, dus heb even een selectie voor je gemaakt!
groetjes van een leuke man
uitnodiging
Jake die jonger zoekt
Eentje uit Ede, is gezellig, kom je lekker dicht bij mij wonen.
een taai-taai-pop
Topper uit Arnhem!
En als klap op de vuurpijl een masseur uit Ede
Dan moeten we in Januari maar eens wat leuks zoeken. Ik wil een tv-producent met bruine ogen, jij wilt een aan-lager-wal-geraakte-bel-spelletjes-presentator met bruine ogen?quote:
*sop*quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan moeten we in Januari maar eens wat leuks zoeken. Ik wil een tv-producent met bruine ogen, jij wilt een aan-lager-wal-geraakte-bel-spelletjes-presentator met bruine ogen?
[ afbeelding ]
Zoiets bijvoorbeeld?
Net nu de diepe gesprekken tot het verleden behoren?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:01 schreef hierissieweer het volgende:
He, nu we toch niet meer een officiële status hebben in Onzin, kunnen we misschien net zo goed verhuizen naar GC...!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |