quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee hoor, dat andere hitje ken ik ook.
Dan vind ik het nog steeds een groot verschil, wat er is gebodenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op vV biedt 1 persoon, op SHE een half puberend forum
Je kunt toch wel 2 dingen tegelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb het taart gooien gemist. Was te druk bezig met FOK!ken..
Andere hitje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee hoor, dat andere hitje ken ik ook.
jason Mraz, ofzo iets. Inderdaad super jammer dat ik die heb gemist.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die gast van I'm yours, met tevens een kut achternaam: Wraz?
Das het probleem ook met I'm Yours. De platenmaatschappij en 3FM wekken niet de indruk dat er meer van Jason Mraz is. Make It Mine begon net airplay te krijgen en toen werd I'm Yours opnieuw uitgebracht. Zodoende horen we plaat al sinds februari op hoge rotatie langs komen. Het had een verdomd goede plaat moeten zijn als niemand dat zat zou worden. Zelfs Michiel, die groot fan is van Mraz en begonnen is met het draaien van de plaat, heeft em nu wel gehoord.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je dat alleen omdat I'm Yours het enige nummer van Jason Mraz is dat je kent, luister eens naar zijn albums.
Ik mis hem eigenlijk niet zoquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef D.Rose het volgende:
Waar blijft Milow trouwens?
I'm Yours was trouwens al mijn favoriete plaat in de zomer van 2007quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das het probleem ook met I'm Yours. De platenmaatschappij en 3FM wekken niet de indruk dat er meer van Jason Mraz is. Make It Mine begon net airplay te krijgen en toen werd I'm Yours opnieuw uitgebracht. Zodoende horen we plaat al sinds februari op hoge rotatie langs komen. Het had een verdomd goede plaat moeten zijn als niemand dat zat zou worden. Zelfs Michiel, die groot fan is van Mraz en begonnen is met het draaien van de plaat, heeft em nu wel gehoord.
Ik dacht dat mijn vorige post + PI wel duidelijk genoeg zouden zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef tha_dark het volgende:
Andere hitje?
Die andere nummers op zijn 4 cd's niet geluisterd?
ehhh in de eerste nacht heeft coen een luisteraar omgeluld en remedy mogen draaienquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das het probleem ook met I'm Yours. De platenmaatschappij en 3FM wekken niet de indruk dat er meer van Jason Mraz is. Make It Mine begon net airplay te krijgen en toen werd I'm Yours opnieuw uitgebracht. Zodoende horen we plaat al sinds februari op hoge rotatie langs komen. Het had een verdomd goede plaat moeten zijn als niemand dat zat zou worden. Zelfs Michiel, die groot fan is van Mraz en begonnen is met het draaien van de plaat, heeft em nu wel gehoord.
Sorry, niet gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn vorige post + PI wel duidelijk genoeg zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |