Ah ok.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
headlines waren een beetje vroeg ingestart... en nu hebben we reclame in de stream
Vervelend?!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef JDude het volgende:
Ja, en dan midden in een nieuwsbericht alsnog die vervelende Mraz er doorheen.
Bijzonder fijn om te weten, nu kan ik weer opgelucht ademhalen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef Feivel1 het volgende:
Zo, ben eindelijk weer terug.
Heb er twee uur gedaan om 16 bedjes op te nemen en te titlen bij de lokalo. (USB -> MD)
Je denkt hopelijk niet dat ik het meen.quote:
op vV biedt 1 persoon, op SHE een half puberend forumquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
Whehe, er is gewoon meer op SHE geboden dan op van Velsen.
Mooi dat je zo aan me gehecht bentquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bijzonder fijn om te weten, nu kan ik weer opgelucht ademhalen.
Volgens mij zeg je dat alleen omdat I'm Yours het enige nummer van Jason Mraz is dat je kent, luister eens naar zijn albums.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef JDude het volgende:
Ja, en dan midden in een nieuwsbericht alsnog die vervelende Mraz er doorheen.
tuurlijk niet! maar vond je reactie zeer adrem!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je denkt hopelijk niet dat ik het meen.
En mijn andere reactie dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef evert het volgende:
[..]
tuurlijk niet! maar vond je reactie zeer adrem!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef Feivel1 het volgende:
Zo, ben eindelijk weer terug.
Heb er twee uur gedaan om 16 bedjes op te nemen en te titlen bij de lokalo. (USB -> MD)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zoveel bijzonders: Giel en Coen gooien de taart het huis uit en er zijn hier posters die dat belachelijk vinden en anderen weer niet.
Nee hoor, dat andere hitje ken ik ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij zeg je dat alleen omdat I'm Yours het enige nummer van Jason Mraz is dat je kent, luister eens naar zijn albums.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |