quote:Beste StreamRecordings,
Video uitgeschakeld
Een auteursrechthouder claimt eigenaar te zijn van de volledige audio-inhoud of een deel hiervan voor de video 3FM Pinkpop | Gavin DeGraw live | 1-06-08. De audio-inhoud die in je video is gevonden, is Give It Away van Red Hot Chili Peppers. We moeten je helaas meedelen dat je video niet meer kan worden afgespeeld vanwege een probleem met de muziekrechten.
Vervang je audio met Audioruil
Er is allerlei muziek beschikbaar die je kunt gebruiken. Ga naar onze Audioruil-bibliotheek voor meer informatie over het vervangen van de audio in je video door een track uit onze groeiende bibliotheek met nummers die volledig gelicentieerd zijn.
Andere opties
Als je denkt dat er sprake is van een vergissing of als je andere vragen hebt, kun je de pagina Auteursrechtbericht in je account raadplegen.
Hoogachtend,
het YouTube-team voor inhoudidentificatie
jepquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Paul had zo'n telefoontje, maar dat was niet zo heftig als met Veenstra.
Make it Mine was al door de pluggers achtergelaten als zijnde nieuwe single, maar toen werd I'm Yours opnieuw uitgebracht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja idd... Ze mogen wel een nieuwe singel uitbrengen! Hij heeft genoeg singels die ook kunnen uitgroeien tot hit.
quote:
Hier mag allesquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef peaceman het volgende:
Ik vind die Jason Mraz helemaal niks. Mag dat?
Niet als je dat baseert op één liedje dat je gehoord hebt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef peaceman het volgende:
Ik vind die Jason Mraz helemaal niks. Mag dat?
Die poste ik net alquote:
Als hij er niet is, blijf je nog even weg? Je mag je moeder niet zo?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik hoop dat de vader op tijd thuis is. Dan race ik dan gelijk naar huis!
zal wel vaker gebeuren nu youtube conflict heeft met muziekmaatschappijen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef Feivel1 het volgende:
VOOR ALLE VIDEOCAP-MAKERS DIE HET OP YOUTUBE ZETTEN: STOP MET HET POSTEN VAN MUZIEK VAN DE RED HOT CHILLI PEPPERS (EN DE COVERS DAARVAN).
YouTube heeft mij al een mail gestuurd of ik het wil verwijderen wegens de auteursrechten.
[..]
Ik baseer het op alles wat ik gehoord heb en het trekt mij totaal niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niet als je dat baseert op één liedje dat je gehoord hebt.
Tsja, weinig aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daar kun je Jason Mraz moeilijk de schuld van geven. In het begin toen het nog niet zo vaak gedraaid werd, waren heel veel mensen nog razend enthousiast over het nummer. Ik zou ook Radiohead, Raconteurs, Editors zat worden als deze elke dag vaak gedraaid zou worden op de radio. In principe gaat dit voor elke single van elke artiest op. 3FM inclusief Michiel Veenstra heeft daar aan meegewerkt, dan moet ie nu ook niet zeuren.
vind het een goede redenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Behalve posten als je dagoduck heet??
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Behalve posten als je dagoduck heet??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |