Ik ook niet. Maar ik moet wel toegeven dat die Armin een aardig sfeertje op de Markt wist te krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:40 schreef Vlindur het volgende:
Ik denk niet dat ik em leuk vind..
Maar ik heb niks met trance
Andersom mag ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff en ik ben moed aan het verzamelen om me aan te kleden....
Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had niet gedacht dat ze echt gingen gooien.
Het valt wel een klein beetje op ja.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:42 schreef evert het volgende:
overigens, een hele andere observatie: serious request is wel een 'wit feestje'. dat heeft 3fm al eens eerder gezegd, dat ze ook met zo'n spektakel toch niet de 'gehele' nederlandse bevolking kunnen bereiken (qua afspiegeling van de samenleving)
Sowieso is radio in het algemeen erg wit. Kijk ook maar naar de DJ's (op verschillende stations)quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:42 schreef evert het volgende:
overigens, een hele andere observatie: serious request is wel een 'wit feestje'. dat heeft 3fm al eens eerder gezegd, dat ze ook met zo'n spektakel toch niet de 'gehele' nederlandse bevolking kunnen bereiken (qua afspiegeling van de samenleving)
En dat terwijl donkere mensen veel beter zonder eten kunnenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:42 schreef evert het volgende:
Sorry hoor, maar is dit belangrijk? Misschien gaan 'witten' weer meer voor de kick om met hun snuit op TV te komen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:42 schreef evert het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
En dat terwijl donkere mensen veel beter zonder eten kunnen
Je vergeet Andrew!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:43 schreef Impry het volgende:
[..]
Sowieso is radio in het algemeen erg wit. Kijk ook maar naar de DJ's (op verschillende stations)
Met een mooi boogje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb het gemist... Gooide ze de taart naar buiten. Of gewoon naar buiten?
Waar. Maar je bereikt als 3FM per definitie niet de "gehele" bevolking (ik noem maar een zwik bejaarden die alles van na Mozart tyfusherrie vinden), dus het is de vraag of je dat wel moet willen. Het wordt vaak zo krampachtig als je buiten je eigen doelgroep gaat werken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:42 schreef evert het volgende:
Eh? Wat? Ze gooiden de taart naar buiten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb het gemist... Gooide ze de taart naar buiten. Of gewoon naar buiten?
Wat goede muziek is is relatief. Sommige mensen hier vinden Mars zelfs goede muziekquote:In het vorige deeltje schreef koelkast het volgende:
Nee hoor, zijn posts bestaan uit zichzelf quoten of niks zeggen of vragen stellen over dingen die al 100x verteld zijn of het afzeiken van goeie muziek.
nee klopt helemaal, moet je ook niet willen. maar het valt me gewoon ook op als je op het plein kijkt wie en wat daar loopt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waar. Maar je bereikt als 3FM per definitie niet de "gehele" bevolking (ik noem maar een zwik bejaarden die alles van na Mozart tyfusherrie vinden), dus het is de vraag of je dat wel moet willen. Het wordt vaak zo krampachtig als je buiten je eigen doelgroep gaat werken.
Hij had niks he, geen vocals, alleen de originele track.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:47 schreef gateway het volgende:
die mix van Jordy is maar ruk zeg........ Wat een baggermix! No offense Armin, maar denk dat het gewoon een kutplaatje is om te mixen
Ze hebben ze nog de tijd gegeven om het op te halen (of iemand van de redactie). Coen twijfelde nog even, maar ze eten 'm toch niet meer op, gaan volgens mij rechtstreeks naar een feest nu.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat onrespectvol tegenover het bruidspaar.
Ze hebben royaal betaald voor die bruidstaart en zo gedraag je niet voor op en/of na een bruiloft.
Die 3 DJ's hebben afgedaan wat mij betreft.
bruidspaar was al lang naar buiten hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hebben royaal betaald voor die bruidstaart en zo gedraag je niet voor op en/of na een bruiloft.
als je 154000 euro hebt voor 7 minuten trouwgedoe in het glazenhuis dan kan dat beetje vand e taart er ook wel bij hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef Asskicker14 het volgende:
bruidspaar gaat op Honeymoonquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben ze nog de tijd gegeven om het op te halen (of iemand van de redactie). Coen twijfelde nog even, maar ze eten 'm toch niet meer op, gaan volgens mij rechtstreeks naar een feest nu.
Ik kon het toch nog terug zien, zat nog in de cache. Maar ik vind het respectloos. Echt twee pubers die die taart eruit gooien en nog geen 3 minuten nadat het bruidspaar uit het huis is alweer een spijkerbroek aan. Een houding van: We hadden er al geen zin in.quote:
Zoveel was het niet hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:49 schreef gateway het volgende:
[..]
als je 154000 euro hebt voor 7 minuten trouwgedoe in het glazenhuis dan kan dat beetje vand e taart er ook wel bij hoor
Probeer jij anders effe 5 dagen niks te eten en dat dan twee bruinwerkers zo'n gigantische taart laten staanquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:48 schreef TheZapster het volgende:
Die remix van Jordy![]()
Maar het origineel blijft toch wel stukken beter![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:47 schreef evert het volgende:
[..]
nee klopt helemaal, moet je ook niet willen. maar het valt me gewoon ook op als je op het plein kijkt wie en wat daar loopt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar is dit belangrijk? Misschien gaan 'witten' weer meer voor de kick om met hun snuit op TV te komen.
Ik vind het een beetje zoeken dit.
Oh. Dan is het goed. Gaan we ook even een voedselgevecht houden bij jouw bruiloft als jij net de deur uit bent?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:49 schreef evert het volgende:
[..]
bruidspaar was al lang naar buiten hoor
Zeker per meter moeten betalen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
Whehe, er is gewoon meer op SHE geboden dan op van Velsen.
Volgens mij was het niet eens de bedoeling om de taart mee te nemen. Dus mekker niet zo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oh. Dan is het goed. Gaan we ook even een voedselgevecht houden bij jouw bruiloft als jij net de deur uit bent?
Van Velzen past alleen op pasfoto'squote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef IedeK. het volgende:
http://flickr.com/photos/12429121@N07/sets/
Mijn foto's van gister, nu weer werken.
![]()
15400 hebben ze betaaalt voor dat trouwgebeuren, was net in de headlines!quote:
Maar FOK!-ers sporen niet helemaal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, duh. Maar als je je bril opzet zie je dat je 154000 postte net.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:54 schreef gateway het volgende:
[..]
15400 hebben ze betaaalt voor dat trouwgebeuren, was net in de headlines!
En nee, die taart was niet zoveel, dus ik snap niet waar men zo'n ophef over maakt
nee noor, maar de receptie is verder op een andere plaats. en je kan er donder opzeggen dat daar gewoon een complete taart klaar staat. die taart ging echt niet mee in de auto naar de locatie van de receptie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oh. Dan is het goed. Gaan we ook even een voedselgevecht houden bij jouw bruiloft als jij net de deur uit bent?
Vraag ik me ook al steeds af. Het klinkt bekend.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Welk nummer zit er achter dat Glazen Cafe filmpje?
Die in het begin? Dat is volgens mij dat liedje met die loopbanden?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Welk nummer zit er achter dat Glazen Cafe filmpje?
nou, die donna nog wat (mode geval uit italie) ziet er ongeveer ook zo uitquote:
Is het jou ook opgevallen dat veel mensen staan te bellen omdat ze Giel/Coen/Paul willen spreken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:53 schreef Impry het volgende:
Op alle foto's van gisteren van 17:00 tot 20:00 staan m'n zusje en ik(die twee links naast de microfoon)
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_brievenbus_specifiek/22/18
Niet gehoord, maar met die loopbanden is OK Go - Here It Goes Again.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die in het begin? Dat is volgens mij dat liedje met die loopbanden?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:56 schreef peaceman het volgende:
*Rel op FOK! wegens taart incident.*
Rel?!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:56 schreef peaceman het volgende:
Heel dit topic ligt op zijn kop wanneer Giel Beelen een jingel draait door een set, maar wanneer de DJ's met bruidstaarten gaan gooien, zitten jullie het allemaal toe te juichen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet eens de bedoeling om de taart mee te nemen. Dus mekker niet zo.
Mochten de mensen het wel een probleem vinden, dan regelt 3FM vast wel iets.
Wat gebeurde er dan? Was net even aan het eten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:56 schreef peaceman het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:57 schreef evert het volgende:
[..]
nou, die donna nog wat (mode geval uit italie) ziet er ongeveer ook zo uit
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heel dit topic ligt op zijn kop wanneer Giel Beelen een jingel draait door een set, maar wanneer de DJ's met bruidstaarten gaan gooien, zitten jullie het allemaal toe te juichen.
ik kan me van vorig jaar herinneren dat de taart door de redactie werd opgegeten, dus ik denk dat het met name een vette knipoog naar de redactie isquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heel dit topic ligt op zijn kop wanneer Giel Beelen een jingel draait door een set, maar wanneer de DJ's met bruidstaarten gaan gooien, zitten jullie het allemaal toe te juichen.
Het ging mij meer om het principe dan om het gegeven of er wel of niet iets geregeld gaat worden.
Zoiets doe je gewoon niet, uit respect voor het getrouwde paar. Als ze die bruidstaart weg wilde, hadden ze hem ook rustig af kunnen geven aan iemand van de redactie die de taart dan weg had kunnen brengen.
Er stond 154000quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:54 schreef gateway het volgende:
[..]
15400 hebben ze betaaalt voor dat trouwgebeuren, was net in de headlines!
En nee, die taart was niet zoveel, dus ik snap niet waar men zo'n ophef over maakt
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar met die loopbanden is OK Go - Here It Goes Again.
Weer eens wat anders dan elk heel uur dezelfde drie plaatjesquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Ze letten niet op... reclame op de TV:D
Eigenlijk niet zoveel bijzonders: Giel en Coen gooien de taart het huis uit en er zijn hier posters die dat belachelijk vinden en anderen weer niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:58 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? Was net even aan het eten.
Dat die taart de deur uit geflikkert werd, vind ik op zich niets mis mee. Alleen de snelheid waarmee het gebeurde. Volgens mij waren Coen en Giel zich al aan het omkleden toen het huis nog vol zat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het ging mij meer om het principe dan om het gegeven of er wel of niet iets geregeld gaat worden.
Zoiets doe je gewoon niet, uit respect voor het getrouwde paar. Als ze die bruidstaart weg wilde, hadden ze hem ook rustig af kunnen geven aan iemand van de redactie die de taart dan weg had kunnen brengen.
ja die bedoel ik!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[img]http://www.webwombat.com.au/lifestyle/fashion_beauty/images/d-versace-2.jpg[img]
Beetje wel ja. Donatella Versace btw.
Ik denk dat het is omdat het een 'witte' bedoeling is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef evert het volgende:
[..]
ik kan me van vorig jaar herinneren dat de taart door de redactie werd opgegeten, dus ik denk dat het met name een vette knipoog naar de redactie is
Ach, boeiequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef Dandelion het volgende:
hey gewoon de radioreclame op de tv. D' r zit er weer een te slapen...
De taart werd naar buiten "gekwakt"quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:00 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dat het is omdat het een 'witte' bedoeling is.
headlines waren een beetje vroeg ingestart... en nu hebben we reclame in de streamquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef tha_dark het volgende:
Waarom zit er ineens reclame na de headlines bij mijn stream?
Eerst gingen ze altijd meteen na de headlines weer terug naar Glazen Huis of muziek ofzo!
Die zal de taart wel aan het opruimen zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef Dandelion het volgende:
hey gewoon de radioreclame op de tv. D' r zit er weer een te slapen...
Groot kwakje...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:01 schreef JDude het volgende:
[..]
De taart werd naar buiten "gekwakt".
En het werd op hoge poten gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:01 schreef JDude het volgende:
[..]
De taart werd naar buiten "gekwakt".
Misschien maak ik straks weer de lange treinreis naar Breda.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
headlines waren een beetje vroeg ingestart... en nu hebben we reclame in de stream
Helemaal mee eens,quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik kon het toch nog terug zien, zat nog in de cache. Maar ik vind het respectloos. Echt twee pubers die die taart eruit gooien en nog geen 3 minuten nadat het bruidspaar uit het huis is alweer een spijkerbroek aan. Een houding van: We hadden er al geen zin in.
Maar zo denk ik er over natuurlijk, beetje jammer.
Wanneer? Want dan ben ik onderweg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:01 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik lees in de ticker dat Clown Bassie op de grote markt komt...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat het is omdat het een 'witte' bedoeling is.
Ah ok.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
headlines waren een beetje vroeg ingestart... en nu hebben we reclame in de stream
Vervelend?!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef JDude het volgende:
Ja, en dan midden in een nieuwsbericht alsnog die vervelende Mraz er doorheen.
Bijzonder fijn om te weten, nu kan ik weer opgelucht ademhalen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef Feivel1 het volgende:
Zo, ben eindelijk weer terug.
Heb er twee uur gedaan om 16 bedjes op te nemen en te titlen bij de lokalo. (USB -> MD)
Je denkt hopelijk niet dat ik het meen.quote:
op vV biedt 1 persoon, op SHE een half puberend forumquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
Mooi dat je zo aan me gehecht bentquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bijzonder fijn om te weten, nu kan ik weer opgelucht ademhalen.
Volgens mij zeg je dat alleen omdat I'm Yours het enige nummer van Jason Mraz is dat je kent, luister eens naar zijn albums.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef JDude het volgende:
Ja, en dan midden in een nieuwsbericht alsnog die vervelende Mraz er doorheen.
tuurlijk niet! maar vond je reactie zeer adrem!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je denkt hopelijk niet dat ik het meen.
En mijn andere reactie dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef evert het volgende:
[..]
tuurlijk niet! maar vond je reactie zeer adrem!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef Feivel1 het volgende:
Zo, ben eindelijk weer terug.
Heb er twee uur gedaan om 16 bedjes op te nemen en te titlen bij de lokalo. (USB -> MD)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zoveel bijzonders: Giel en Coen gooien de taart het huis uit en er zijn hier posters die dat belachelijk vinden en anderen weer niet.
Nee hoor, dat andere hitje ken ik ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij zeg je dat alleen omdat I'm Yours het enige nummer van Jason Mraz is dat je kent, luister eens naar zijn albums.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee hoor, dat andere hitje ken ik ook.
Dan vind ik het nog steeds een groot verschil, wat er is gebodenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op vV biedt 1 persoon, op SHE een half puberend forum
Je kunt toch wel 2 dingen tegelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb het taart gooien gemist. Was te druk bezig met FOK!ken..
Andere hitje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee hoor, dat andere hitje ken ik ook.
jason Mraz, ofzo iets. Inderdaad super jammer dat ik die heb gemist.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die gast van I'm yours, met tevens een kut achternaam: Wraz?
Das het probleem ook met I'm Yours. De platenmaatschappij en 3FM wekken niet de indruk dat er meer van Jason Mraz is. Make It Mine begon net airplay te krijgen en toen werd I'm Yours opnieuw uitgebracht. Zodoende horen we plaat al sinds februari op hoge rotatie langs komen. Het had een verdomd goede plaat moeten zijn als niemand dat zat zou worden. Zelfs Michiel, die groot fan is van Mraz en begonnen is met het draaien van de plaat, heeft em nu wel gehoord.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je dat alleen omdat I'm Yours het enige nummer van Jason Mraz is dat je kent, luister eens naar zijn albums.
Ik mis hem eigenlijk niet zoquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef D.Rose het volgende:
Waar blijft Milow trouwens?
I'm Yours was trouwens al mijn favoriete plaat in de zomer van 2007quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das het probleem ook met I'm Yours. De platenmaatschappij en 3FM wekken niet de indruk dat er meer van Jason Mraz is. Make It Mine begon net airplay te krijgen en toen werd I'm Yours opnieuw uitgebracht. Zodoende horen we plaat al sinds februari op hoge rotatie langs komen. Het had een verdomd goede plaat moeten zijn als niemand dat zat zou worden. Zelfs Michiel, die groot fan is van Mraz en begonnen is met het draaien van de plaat, heeft em nu wel gehoord.
Ik dacht dat mijn vorige post + PI wel duidelijk genoeg zouden zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef tha_dark het volgende:
Andere hitje?
Die andere nummers op zijn 4 cd's niet geluisterd?
ehhh in de eerste nacht heeft coen een luisteraar omgeluld en remedy mogen draaienquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das het probleem ook met I'm Yours. De platenmaatschappij en 3FM wekken niet de indruk dat er meer van Jason Mraz is. Make It Mine begon net airplay te krijgen en toen werd I'm Yours opnieuw uitgebracht. Zodoende horen we plaat al sinds februari op hoge rotatie langs komen. Het had een verdomd goede plaat moeten zijn als niemand dat zat zou worden. Zelfs Michiel, die groot fan is van Mraz en begonnen is met het draaien van de plaat, heeft em nu wel gehoord.
Sorry, niet gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn vorige post + PI wel duidelijk genoeg zouden zijn.
Daar is Cosmick ook zeer blij mee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij heeft Paul in zijn contract staan dat hij minimaal 1 keer per sessie Faithless moet draaien ofzo.
Ja klopt. Maar ik bedoelde het heel in het algemeen gesproken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef evert het volgende:
[..]
ehhh in de eerste nacht heeft coen een luisteraar omgeluld en remedy mogen draaien
LoLquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:10 schreef Steephsel het volgende:
Een hele grote boterham speciaal voor Giel:
[ afbeelding ]
Een van de betere platen van Faithlessquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nu hoor ik het ja. Qua intro wist ik het niet, maar nu ik de tekst hoor, ken ik 'em weer.
Er zijn genoeg nummers op WS, WD, WST die radio-vriendelijk en hit-potentieël hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Salve Mea en Insmonia zijn beter!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een van de betere platen van Faithless
Ik luister wel hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt toch wel 2 dingen tegelijk![]()
Maar wel van Ajax!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n fan van Faithless....
Ah haha wat mooi. Ik wil ook zo een pakquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:10 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zeer vette platen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Salve Mea en Insmonia zijn beter!
je bedoelt deze?quote:
Ik had ook nooir verwacht dat SHE meer dan 1000 op zou brengenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog steeds een groot verschil, wat er is geboden.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:10 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Salve Mea en Insmonia zijn beter!
Overigens ga ik zaterdag naar PSV-TWEquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik luister wel hoor![]()
Nee, heb het gewoon niet gezien.. Misschien ook wel omdat ik het stel ook niet zo bekijkenswaardig vond..
Hmm, Paul heeft een leuke trui aan!
en geen afgelikte....quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:10 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook zeer vette platen.
Paul doet het goed.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
"Bent u de moeder van Gerard Ekdom?"
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
"Bent u de moeder van Gerard Ekdom?"
Ik denk juist door er aandacht aan te schenken dat het een probleem wordt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:12 schreef evert het volgende:
[..]
je bedoelt deze?
---
Sorry hoor, maar is dit belangrijk? Misschien gaan 'witten' weer meer voor de kick om met hun snuit op TV te komen.
Ik vind het een beetje zoeken dit.
----
het gaat niet om zoeken naar iets. maar ik kan me een interview herinneren met florent waarin hij dit aankaartte als een 'probleem van de nederlandse media' en hij hoopte dat ze met dit soort acties en de multimedia ondersteuning een breder bereik zou kunnen realiseren.
Volgens mij doet Veenstra nog steeds alsof ie enthousiast is over dat singlegeval. Of heeft ie recent anders laten blijken? (heb ik ff gemist dan)quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er is vandaag zelfs helemaal geen tussenstand! Maar dat is ook de voorgaande jaren zo geweest, om de spanning naar de finale op te bouwen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:12 schreef Tito het volgende:
ze zitten steeds meer te zeuren dat ze het niet gaan halen.
Denk dat de tussenstand vandaag niet zo hoog is.
Weinig bedrijven die grote bedragen storten!
En laat mij helemaal in mn uppie thuisquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overigens ga ik zaterdag naar PSV-TWE
ok, dat kan ook. het was maar een observatie van mij.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk juist door er aandacht aan te schenken dat het een probleem wordt!
Ik heb het volgens mij op zn weblog gelezen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij doet Veenstra nog steeds alsof ie enthousiast is over dat singlegeval. Of heeft ie recent anders laten blijken? (heb ik ff gemist dan)
Hij zei tijdens de Song van het Jaar volgens mij dat 'ie 'm nu wel genoeg gehoord had.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij doet Veenstra nog steeds alsof ie enthousiast is over dat singlegeval. Of heeft ie recent anders laten blijken? (heb ik ff gemist dan)
Laatst gaf hij aan de plaat een beetje zat te zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef evert het volgende:
maar ja, nu de ah strijd in om de noodzakelijke ingredienten te halen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef 3FMaster het volgende:
Ow Roel:
Een bericht van Piles gister:
Het enige wat ik nog even moest uitzoeken is het aantalwat Roel sinds vrijdag gepost heeft
Al 208, verdeeld over 86 reacties. Gaat dus goed met de sponsoring
Als iemand dit morgen ff wil doorgeven aan Roel
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef D.Rose het volgende:
Zo, mijn pistoletjes met gerookte zalm en kipsatesalade zitten erin
*burb
hou op.... over foodfight gesproken.... het zal vrees ik daarna ook nog even langs de c1000 en super de boer gaan...quote:
En in t PSV vakquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En laat mij helemaal in mn uppie thuis![]()
Only the lonely
Daar kun je Jason Mraz moeilijk de schuld van geven. In het begin toen het nog niet zo vaak gedraaid werd, waren heel veel mensen nog razend enthousiast over het nummer. Ik zou ook Radiohead, Raconteurs, Editors zat worden als deze elke dag vaak gedraaid zou worden op de radio. In principe gaat dit voor elke single van elke artiest op. 3FM inclusief Michiel Veenstra heeft daar aan meegewerkt, dan moet ie nu ook niet zeuren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst gaf hij aan de plaat een beetje zat te zijn.
Meldt je ziek!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:18 schreef Vlindur het volgende:
Hoelaat is morgen de finale?
Ik moet werken van 07.00 tot 19.30
En dat vind ik niet leuk.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:16 schreef evert het volgende:
ok claudia doet dus ook mee en presenteert het slotfeest
Precies. Alleen behoorlijk ruk dat de plaat de laatste tijd pas wordt opgepikt door de massa.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daar kun je Jason Mraz moeilijk de schuld van geven. In het begin toen het nog niet zo vaak gedraaid werd, waren heel veel mensen nog razend enthousiast over het nummer. Ik zou ook Radiohead, Raconteurs, Editors zat worden als deze elke dag vaak gedraaid zou worden op de radio. In principe gaat dit voor elke single van elke artiest op. 3FM inclusief Michiel Veenstra heeft daar aan meegewerkt, dan moet ie nu ook niet zeuren.
Weet je zeker dat je volgend jaar ook vrij hebt.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
We hebben nog geen emo-momenten gehad he? Vorig jaar was een mooi moment met Veenstra.
Huis gaat om 20:00 open geloof ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:18 schreef Vlindur het volgende:
18:00u toch altijd?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:18 schreef Vlindur het volgende:
Paul had zo'n telefoontje, maar dat was niet zo heftig als met Veenstra.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
We hebben nog geen emo-momenten gehad he? Vorig jaar was een mooi moment met Veenstra.
Help mijn geheugen eens?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ja idd... Ze mogen wel een nieuwe singel uitbrengen! Hij heeft genoeg singels die ook kunnen uitgroeien tot hit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Precies. Alleen behoorlijk ruk dat de plaat de laatste tijd pas wordt opgepikt door de massa.
quote:Beste StreamRecordings,
Video uitgeschakeld
Een auteursrechthouder claimt eigenaar te zijn van de volledige audio-inhoud of een deel hiervan voor de video 3FM Pinkpop | Gavin DeGraw live | 1-06-08. De audio-inhoud die in je video is gevonden, is Give It Away van Red Hot Chili Peppers. We moeten je helaas meedelen dat je video niet meer kan worden afgespeeld vanwege een probleem met de muziekrechten.
Vervang je audio met Audioruil
Er is allerlei muziek beschikbaar die je kunt gebruiken. Ga naar onze Audioruil-bibliotheek voor meer informatie over het vervangen van de audio in je video door een track uit onze groeiende bibliotheek met nummers die volledig gelicentieerd zijn.
Andere opties
Als je denkt dat er sprake is van een vergissing of als je andere vragen hebt, kun je de pagina Auteursrechtbericht in je account raadplegen.
Hoogachtend,
het YouTube-team voor inhoudidentificatie
jepquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Paul had zo'n telefoontje, maar dat was niet zo heftig als met Veenstra.
Make it Mine was al door de pluggers achtergelaten als zijnde nieuwe single, maar toen werd I'm Yours opnieuw uitgebracht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja idd... Ze mogen wel een nieuwe singel uitbrengen! Hij heeft genoeg singels die ook kunnen uitgroeien tot hit.
quote:
Hier mag allesquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef peaceman het volgende:
Ik vind die Jason Mraz helemaal niks. Mag dat?
Niet als je dat baseert op één liedje dat je gehoord hebt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef peaceman het volgende:
Ik vind die Jason Mraz helemaal niks. Mag dat?
Die poste ik net alquote:
Als hij er niet is, blijf je nog even weg? Je mag je moeder niet zo?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik hoop dat de vader op tijd thuis is. Dan race ik dan gelijk naar huis!
zal wel vaker gebeuren nu youtube conflict heeft met muziekmaatschappijen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef Feivel1 het volgende:
VOOR ALLE VIDEOCAP-MAKERS DIE HET OP YOUTUBE ZETTEN: STOP MET HET POSTEN VAN MUZIEK VAN DE RED HOT CHILLI PEPPERS (EN DE COVERS DAARVAN).
YouTube heeft mij al een mail gestuurd of ik het wil verwijderen wegens de auteursrechten.
[..]
Ik baseer het op alles wat ik gehoord heb en het trekt mij totaal niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niet als je dat baseert op één liedje dat je gehoord hebt.
Tsja, weinig aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daar kun je Jason Mraz moeilijk de schuld van geven. In het begin toen het nog niet zo vaak gedraaid werd, waren heel veel mensen nog razend enthousiast over het nummer. Ik zou ook Radiohead, Raconteurs, Editors zat worden als deze elke dag vaak gedraaid zou worden op de radio. In principe gaat dit voor elke single van elke artiest op. 3FM inclusief Michiel Veenstra heeft daar aan meegewerkt, dan moet ie nu ook niet zeuren.
vind het een goede redenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Behalve posten als je dagoduck heet??
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Behalve posten als je dagoduck heet??
Klopt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef Briggy het volgende:
Nu alleen dat stemmetje er nog uithalen en we hebben een hit
Tot straksquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
* Ofyles2 probeert nu ervandoor te gaan, anders komt er ook niets van.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu gaat iedereen dus weer FiPo'en.
Leuke pics hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:25 schreef ChatGirl het volgende:
http://picasaweb.google.nl/wendyvangalen/SeriousRequest2008# De foto's van zondag.
Mja, dan blijft er weer vrij weinig over.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef Briggy het volgende:
Nu alleen dat stemmetje er nog uithalen en we hebben een hit
Meer dan zatquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, dan blijft er weer vrij weinig over.
Have fun en zwaai even naar de thuisblijversquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
* Ofyles2 probeert nu ervandoor te gaan, anders komt er ook niets van.
hij snapt er niets vanquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als hij er niet is, blijf je nog even weg? Je mag je moeder niet zo?
Ik heb t verkeerd gelezen, dus vergeet bovenstaande maar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als hij er niet is, blijf je nog even weg? Je mag je moeder niet zo?
Zolang het voor het goede doel is...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:27 schreef Sirolf het volgende:
Iemand van Bakkerij Bart verkoopt dus koeken en broodjes PAL voor het huis...
Volgens mij had zij geen Sonja Bakker nodig hoor. Adele daarentegen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of is Amy MacDonald aan het Sonja Bakkeren geslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |