Niet IK, maar de bijjbel zegt dat God het hart oordeelt en een oog dichtknijpt voor de tijd van onwetendheid. Ik interpreteer dat zelf als een oordeel over de morele keuzes die je gemaakt hebt op basis van wat je gelooft dat de waarheid is en van wat je vanuit je geweten wordt ingegeven. De hemel is dus open voor iedereen, niet alleen voor degenen die toevallig in de juiste familie geboren zijn of de juiste informatie hebben gekregen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als jouw 'verlosser' zou komen, en het is inderdaad degene waarvan jij hoopt dat het is..
Wat denk jij, hoe zal die denken over mensen die haar/hem misschien nooit hebben aangehangen maar wel geprobeerd hebben het beste van hun en andermans leven te maken vanuit een eigen ideologie ?
Als iemand niet in jouw verlosser gelooft, enkel omdat de informatie die hij/zij in zijn/haar leven heeft gekregen logischerwijs geen aanleiding gaf om daarin te geloven - maar desalniettemin WEL een goed leven heeft geprobeerd te leiden en wat te betekenen voor andere mensen...
Is die dan nog 'de lul' enkel omdat ie op een forum het niet met jou of jouw ideologie eens was, omdat hij / zij simpelweg niet de overtuigende argumenten kreeg ?
Want voor elk argument dat jij hebt voor jouw ideologie is er ook een argument voor andere ideologien !
Deceptiequote:Op woensdag 7 januari 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
Ik heb die beloofde witte ster aan de hemel niet gezien, zichtbaar dag en nacht over de hele wereld.. die ster..niet gezien.
Kop op, de volgende voorspelling komt wel uit hoor, heust !quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
Ik heb die beloofde witte ster aan de hemel niet gezien, zichtbaar dag en nacht over de hele wereld.. die ster..niet gezien.
exact.. openminded zijn is het belangrijkste!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kop op, de volgende voorspelling komt wel uit hoor, heust !
Maar je moet er wel in geloven anders werkt het niet !
Dat was bij hem niet het het geval, hij had genoeg overtuigingskracht en special powers om iedereen te overtuigen, óók de ongelovigen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kop op, de volgende voorspelling komt wel uit hoor, heust !
Maar je moet er wel in geloven anders werkt het niet !
Ow.... Nou ja...quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat was bij hem niet het het geval, hij had genoeg overtuigingskracht en special powers om iedereen te overtuigen, óók de ongelovigen.
Sjah, da's lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef Bastard het volgende:
Ik heb er nog even op gegooled, er zijn toch hele organisaties die hem aanhangen tenslotte.
Maar daar zie ik, bijvoorbeeld op het forum van niburu, dat er wel mensen zijn die een heldere ster gezien hebben.. De ander zegt dan weer dat het de planeet Jupiter is ofzo maar er zijn wel mensen die de ster gezien hebben ..
Het heeft in ieder geval geen kerstwonder gebracht... of ik heb mijn ogen niet open.
Hier op het forum is daar ook over gesproken inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef Bastard het volgende:
Ik heb er nog even op gegooled, er zijn toch hele organisaties die hem aanhangen tenslotte.
Maar daar zie ik, bijvoorbeeld op het forum van niburu, dat er wel mensen zijn die een heldere ster gezien hebben.. De ander zegt dan weer dat het de planeet Jupiter is ofzo maar er zijn wel mensen die de ster gezien hebben ..
Het heeft in ieder geval geen kerstwonder gebracht... of ik heb mijn ogen niet open.
Ga jij eens heel snel terug naar die GFLquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
Maitreya![]()
Sorry mensen, jullie geloofden gewoon niet genoeg in mij. Maar wel geld blijven overmaken naar mijn organisatie hoor, ik ben namelijk nog wel van plan om te verschijnen, alleen pas als jullie er klaar voor zijn
Oh zie jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier op het forum is daar ook over gesproken inderdaad.
Buitengewoon heldere ster aan de hemel!!
Bleek venus te zijn volgens bepaalde software.
Pas op of ik laat het vriezen hoor !quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh zie ja![]()
Die Matreya kan gewoon alleen voorspellen wanneer een planeet te zien is op de aardbol.. .dat kan ik ook.![]()
Iemand weten hoe laat de zon ondergaat vanavond?
GFL?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel terug naar die GFL.
Galactic Federation of Lunaticsquote:
Oke...overigens al overtuigd dat Maitreya meer is dan een hersenscheet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |