Ik ben niet zo bekend met zijn bips, wellicht dat je hierin iets kunt betekenen voor ons?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:54 schreef BertMaalderink het volgende:
Heb je ook nog een gefundeerde mening over Willem z'n hamstrings en bilpartij?
Van Loen natuurlijk..quote:
volgens mij is het allemaal wel afgesproken werk-in scene gezet, en nu krijgt willem ook nog eens een leuke oprotpremie. Voor zijn vrouw ook niet onbelangrijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je kunt het bestuur van FC Utrecht nu toch ook niet meer serieus nemen![]()
Eerst iedereen ontslaan, behalve Willem. Als hij dan aankondigt te zullen vertrekken, gooien ze 'm er alsnog uit.
Of weer stratenmakert wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
Kan hij zich mooi storten op een nieuwe carrière als schilder.
Fotograaf toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
Kan hij zich mooi storten op een nieuwe carrière als schilder.
quote:
Ik meende me te herinneren dat in hetzelfde stukje ook naar voren kwam dat-ie regelmatig stopte op weg naar de trainingen om foto's te maken van de opkomende zon enzo (kan op m'n werk geen filmpjes kijken).quote:
Klopt, dat-ie in het water viel ofzo. Bij het maken van een mooie foto.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik meende me te herinneren dat in hetzelfde stukje ook naar voren kwam dat-ie regelmatig stopte op weg naar de trainingen om foto's te maken van de opkomende zon enzo (kan op m'n werk geen filmpjes kijken).
Opkomende zon?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik meende me te herinneren dat in hetzelfde stukje ook naar voren kwam dat-ie regelmatig stopte op weg naar de trainingen om foto's te maken van de opkomende zon enzo (kan op m'n werk geen filmpjes kijken).
Wij zijn onbetwist kampioen in gezeik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:56 schreef Houniet het volgende:
Er is eindelijk ergens anders gezeik.
zo dat is slapend rijk worden (al denk ik dat hij de centen niet nodig heeft)quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Update:
Hoorde op de radio dat hij door wordt betaald tot einde seizoen
Hoe denk je dat dat komt?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef Twerk het volgende:
Opkomende zon?
Die gozer was altijd als 1 vd laatste op de club.
Ja dat kwam vast omdat ie eerst elke dag met een cameraatje door het land trok..quote:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:18 schreef kevin6188 het volgende:
Aan de pers ontsnapt door een gat in het hek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |