SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je kunt het bestuur van FC Utrecht nu toch ook niet meer serieus nemen![]()
Eerst iedereen ontslaan, behalve Willem. Als hij dan aankondigt te zullen vertrekken, gooien ze 'm er alsnog uit.
1-1 :-Pquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerst stuur je alle assistenten de laan uit en vervolgens volgt de trainer kort daarna.![]()
Wat een grafclub is het toch.
Ik ben niet zo bekend met zijn bips, wellicht dat je hierin iets kunt betekenen voor ons?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:54 schreef BertMaalderink het volgende:
Heb je ook nog een gefundeerde mening over Willem z'n hamstrings en bilpartij?
Van Loen natuurlijk..quote:
volgens mij is het allemaal wel afgesproken werk-in scene gezet, en nu krijgt willem ook nog eens een leuke oprotpremie. Voor zijn vrouw ook niet onbelangrijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je kunt het bestuur van FC Utrecht nu toch ook niet meer serieus nemen![]()
Eerst iedereen ontslaan, behalve Willem. Als hij dan aankondigt te zullen vertrekken, gooien ze 'm er alsnog uit.
Of weer stratenmakert wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
Kan hij zich mooi storten op een nieuwe carrière als schilder.
Fotograaf toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
Kan hij zich mooi storten op een nieuwe carrière als schilder.
quote:
Ik meende me te herinneren dat in hetzelfde stukje ook naar voren kwam dat-ie regelmatig stopte op weg naar de trainingen om foto's te maken van de opkomende zon enzo (kan op m'n werk geen filmpjes kijken).quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |