oh hufters, moet ik weer switchen van tv naar radio. Pff, wat kan het leven van een SR-kijker toch zwaar zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:50 schreef Sersjee het volgende:
Pink Floyd
![]()
Wish you were here
Ik word hier heel blij van...
Daarvoor gaat Roel eerst een hulplijn inschakelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
je bent blij met robbert ten brink?
Wat hoor jij wat wij niet horen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:50 schreef Sersjee het volgende:Pink Floyd
![]()
Wish you were here
Ik word hier heel blij van...
Hmm ben aan het twijfelen of ik me nu nog even snel ga aankleden of dat ik eerst de trouwerij ga kijken. Om 12 uur weg gaat toch niet meer lukken.quote:
wat de fuk is het?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jouw usernaam doet me denken aan Dandelion & Burdock.
Dat is hier niet aan te slepen, vriendinlief is er gek op:
[ afbeelding ]
Drinkenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Is het zo'n [ afbeelding ] bruiloft vandaag...
Ik hoorde Giel homo fobisch worden
Wow, vaag... Rare jongens die brittenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Drinken![]()
Dandelion & Burdock smaak, volgens mij is dat distels met paardenbloemen. Komt inderdaad uit Engeland, daar is het heel populair.
Terecht vind ik. Wat een soap was dat aan t worden!quote:
Oeh! Nicequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
@Roel:
Misschien een leuk tourtje voor je als je weer eens richting dat andere beloofde land gaat: U2 GPS Fan Tour
Wat mis ik?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Terecht vind ik. Wat een soap was dat aan t worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |