squote:Op dinsdag 23 december 2008 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
Valencia - Gaia![]()
Je hoort niks van die man (ja het is een man) maar is echt wel een van de beste Nederlandse zangers hoor.
Het is Valensia met een s trouwens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, wat doet die gast eigenlijk tegenwoordig
quote:Op zondag 26 oktober 2008 verschijnt Valensia in het KRO-programma De Reünie met zijn klasgenoten 4 Mavo van het Michaël MAVO in Waalwijk (klas 1988). Hierin wordt een clip getoond hoe hij nu woont en waar hij nu mee bezig is. In 2009 staat een comeback gepland.
Die was laatst volgens mij nog in de TVshow oid. De reunie dus, die heb ik idd ook gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:46 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Muziek maken en wonen in spanje. Met een zwembad met zijn naam op de bodem...
[edit]
Nou Dichterbijer open em dan maar...
Geloof dat ie nog wel big in Japan was..quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is Valensia met een s trouwens.
Van wiki:
[..]
Had ondertussen ook de Wiki pagina opgezochtquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is Valensia met een s trouwens.
Van wiki:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
typefout, ik was me al aan het verbeteren
Nou, hierbij heb ik hem geopend... tenminste 1 op mijn naam staanquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat jij 'm mag openen
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nou, hierbij heb ik hem geopend... tenminste 1 op mijn naam staan
graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nou, hierbij heb ik hem geopend... tenminste 1 op mijn naam staan
Jouw usernaam doet me denken aan Dandelion & Burdock.quote:
oh hufters, moet ik weer switchen van tv naar radio. Pff, wat kan het leven van een SR-kijker toch zwaar zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:50 schreef Sersjee het volgende:
Pink Floyd
![]()
Wish you were here
Ik word hier heel blij van...
Daarvoor gaat Roel eerst een hulplijn inschakelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
je bent blij met robbert ten brink?
Wat hoor jij wat wij niet horen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:50 schreef Sersjee het volgende:Pink Floyd
![]()
Wish you were here
Ik word hier heel blij van...
Hmm ben aan het twijfelen of ik me nu nog even snel ga aankleden of dat ik eerst de trouwerij ga kijken. Om 12 uur weg gaat toch niet meer lukken.quote:
wat de fuk is het?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jouw usernaam doet me denken aan Dandelion & Burdock.
Dat is hier niet aan te slepen, vriendinlief is er gek op:
[ afbeelding ]
Drinkenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Is het zo'n [ afbeelding ] bruiloft vandaag...
Ik hoorde Giel homo fobisch worden
Wow, vaag... Rare jongens die brittenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Drinken![]()
Dandelion & Burdock smaak, volgens mij is dat distels met paardenbloemen. Komt inderdaad uit Engeland, daar is het heel populair.
Terecht vind ik. Wat een soap was dat aan t worden!quote:
Oeh! Nicequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
@Roel:
Misschien een leuk tourtje voor je als je weer eens richting dat andere beloofde land gaat: U2 GPS Fan Tour
Wat mis ik?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Terecht vind ik. Wat een soap was dat aan t worden!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:56 schreef ChatGirl het volgende:
Zo! Ben ik ook weer. Ben nu foto's van zondagmiddag uit aan het zoeken.
Het moment van de waarheid.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarvoor gaat Roel eerst een hulplijn inschakelen
http://en.wikipedia.org/wiki/Dandelion_and_burdockquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Wow, vaag... Rare jongens die britten
't komt overigens van de Dandelion Market, een van de eerste plaatsen waar U2 ooit heeft opgetreden.
@Roel:
Misschien een leuk tourtje voor je als je weer eens richting dat andere beloofde land gaat: U2 GPS Fan Tour
dna extraheren , klonen en hop je eigen scarlett johanssonquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:59 schreef Dandelion het volgende:
oh men wat een freaks zijn er toch...
http://www.nu.nl/achterkl(...)nsson-verkocht-.html
gewoon 3800 $ voor een volgesnoten zakdoek... yech
oeh!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dna extraheren , klonen en hop je eigen scarlett johansson
Giel heeft Alain Clark gevraagd om hetzelfde te doen en het aan te bieden op de veilingquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:59 schreef Dandelion het volgende:
oh men wat een freaks zijn er toch...
http://www.nu.nl/achterkl(...)nsson-verkocht-.html
gewoon 3800 $ voor een volgesnoten zakdoek... yech
quote:
oh daar wil ik wel op bieden. Mits hij gelijk zijn stembanden laat amputeren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Giel heeft Alain Clark gevraagd om hetzelfde te doen en het aan te bieden op de veiling.
ach als je maar 15-20 leuke fotos overhoudt is het een goede score.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
134 foto's (waar ook mislukte tussen zitten)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:56 schreef ChatGirl het volgende:
Zo! Ben ik ook weer. Ben nu foto's van zondagmiddag uit aan het zoeken.
Nope. iig tweede keerquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
de 1ste keer beatles tijdens sr
Hoi L-Lquote:
Leuk nog meer fotospamquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:03 schreef IedeK. het volgende:
Goedemorgen![]()
Ook mijn foto's van gister zijn aan het uploaden.
* Sersjee meldt zich voor een kloonquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dna extraheren , klonen en hop je eigen scarlett johansson
Het nieuws op de tv is nog niet afgelopenquote:
12:15u hequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef peaceman het volgende:
Nu zal Robert zo wel komen, denken jullie niet?
Tof!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef Briggy het volgende:
Goedemorgen
Ik kom ook weer mee posten
Dan waren ze net iets te vroeg!quote:
Hier niets aan de hand.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef gateway het volgende:
de stream hapert? of ligt dat aan mijn laptop?
spammert!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef Briggy het volgende:
Goedemorgen
Deed mijn laptop net ook, maar nu is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef gateway het volgende:
de stream hapert? of ligt dat aan mijn laptop?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef Briggy het volgende:
Goedemorgen
En wij allemaal denken dat hij er ook eentje is....quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
Je ziet gewoon dat Giel zich ongemakkelijk voelt zonder pet.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:11 schreef Dandelion het volgende:
Hier hoorde die clip met al die naakte lichamen bij toch?
quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:14 schreef Intrepidity het volgende:
In de categorie slechte woordgrappen:
Ze zetten daar aardig wat op poten..
Een complete camerakraan dus.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Ze hebben ook een fly-cam![]()
Gave beelden levert dat op!
Ben je Dagoduck?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:16 schreef gateway het volgende:
aha, oorzaak van het haperen gevondenVirusscanner was aan het scannen
Dat is elk jaar als er getrouwd wordt daar hoorquote:
nou, inclusief alles he. Dat is opzich een redelijk normale prijs volgens mij, misschien zelfs wel aan de goedkope kant...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
15.400 euro voor een beetje trouwen in glazenhuis
Alvast voor morgen natuurlijk.quote:
Als ze mij dat betaalde zou ik het nog niet doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
En vervalt dan het feest... Want het geld was op. Of komt dat er ook nog bij?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nou dat hebben wij echt niet betaald hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:17 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou, inclusief alles he. Dat is opzich een redelijk normale prijs volgens mij, misschien zelfs wel aan de goedkope kant...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:19 schreef TheArt het volgende:
Omg, wat voor type staat daar nou weer achter. Dit is wel heel erg
(Ik heb het over die in de gouden jurk).
OMGquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:19 schreef TheArt het volgende:
Zal er ook nog wel bijkomen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En vervalt dan het feest... Want het geld was op. Of komt dat er ook nog bij?
Daar zat ik ook al naar te kijken ja.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:19 schreef TheArt het volgende:
whehe inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:19 schreef TheArt het volgende:
50 lijkt me meer dan genoeg, kun je ook nog iets anders doen dan handjes schuddenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
Nou dat hebben wij echt niet betaald hoorMaar het is idd wel incl. kleding, ringen, reis en receptie voor slechts 50 mensen trouwens.
Ik vind dit ook niet echt interessant.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:21 schreef Intrepidity het volgende:
Hmm, dit hoef ik niet echt te zien, ga wel ff lunchen
zijn weinig plekken op de wereld waar dit zo kanquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:22 schreef evert het volgende:
mooi, in glazen huis trouwen en dan 2 mannen, dan ben ik wel weer trots op nederland
ow dat valt wel mee hoor, al ben ik niet zo van de recepties, ik ben meer van de dansfeestjes...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:21 schreef JDude het volgende:
[..]
50 lijkt me meer dan genoeg, kun je ook nog iets anders doen dan handjes schudden.
Wij ook niet, maar wij hebben dan ook de catering en locatie cadeau gekregen door een fout van de organisatiequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat hebben wij echt niet betaald hoorMaar het is idd wel incl. kleding, ringen, reis en receptie voor slechts 50 mensen trouwens.
Ik zie ineens tuinbroeken voor me.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:23 schreef Dandelion het volgende:
Homo boeren ook nog! Nou nou, alle heilige huisjes worden effe omver getrapt
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zie ineens tuinbroeken voor me.
prachtig moment voor deze mensen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:23 schreef Dandelion het volgende:
Homo boeren ook nog! Nou nou, alle heilige huisjes worden effe omver getrapt
Ik heb niets tegen homo's, maar als je 'anders' bent moet je niet 'hetzelfde' willen zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:22 schreef evert het volgende:
mooi, in glazen huis trouwen en dan 2 mannen, dan ben ik wel weer trots op nederland
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen homo's, maar als je 'anders' bent moet je niet 'hetzelfde' willen zijn.
kan niet meegaan in die stelling, de vraag is of het per definitie anders is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen homo's, maar als je 'anders' bent moet je niet 'hetzelfde' willen zijn.
Zwaar hè, een paar nachten na 22.00 naar bed.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer, zohé ik heb nog nooit tot 12:13 geslapen
Ja dat is niet eerlijk he? Maar het ligt er natuurlijk ook wel aan wat voor soort feest je geeft. En vooral hoeveel mensen er komen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij ook niet, maar wij hebben dan ook de catering en locatie cadeau gekregen door een fout van de organisatie
na 4 wel ja, doe ik buiten serious request nooitquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zwaar hè, een paar nachten na 22.00 naar bed.
Maar past er wel heel goed bij hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:26 schreef DeeBee het volgende:
Haha, Gerard Joling als trouw-nummer.
Dat verzin je niet.
Goedemorgen! Ze waren je al aan t missen hier.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wel een beter nummer dan hij nu maaktquote:
quote:
Ja, dat dan weer wel, alleen is het wel ongeveer het toppunt van clichés als Geer gelijk door de speakers knalt bij een huwelijk tussen twee mannen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar past er wel heel goed bij hoor
Is er nog ergens die remix?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:28 schreef Tito het volgende:
whaah Misschien is de toverbal nog beter..
Precies tot 12:13? Je houdt exact bij hoe laat je wakker wordt?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
Is het ook welquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het best een leuk nummer eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
Als je 20bier op hebt misschien wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ach, ja laat het dan toch lekker superclichee worden! Voor 15.400 euro mag dat!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel, alleen is het wel ongeveer het toppunt van clichés als Geer gelijk door de speakers knalt bij een huwelijk tussen twee mannen.
Hij heeft de seconde niet bijgehouden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Precies tot 12:13? Je houdt exact bij hoe laat je wakker wordt?
Zwangerschap kan rare dingen doen met een mens hequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:30 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Zwangerschap kan rare dingen doen met een mens he
Wat een ontzettend trage serverquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet te missen![]()
Het zijjn wel stereotype homo's hoor...
Hoi Evertquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:31 schreef evert het volgende:
ff inzoemen op die goudkleurige chick (lijkt wel op die lelijke italiaanse mode muts)
o ja, goedenmiddag allemaal!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:31 schreef evert het volgende:
ff inzoemen op die goudkleurige chick vent (lijkt wel op die lelijke italiaanse mode muts)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:30 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Zwangerschap kan rare dingen doen met een mens he
Misschien kun je volgend jaar met hem trouwen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:31 schreef gateway het volgende:
giel zo in pak en haren netjes ziet er ook niet echt uit......
Tja Sicko, is gewoon een thuisservertjequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een ontzettend trage server.
Hij wil laten zien, hoe snel hij na wakker worden achter zijn pctje is gekropen......quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Das dus totaal niet waar... het gaat om sfeer beelden. Ik kick juist op dit soort beeldenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:31 schreef dolfg het volgende:
Die crane maakt het ene overbodige shot na het andere,
Met zo'n opstelling valt er ook niet heel veel spannends te fabriceren natuurlijk...
Kenner?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:31 schreef marcodej het volgende:
Die linker heeft weleens vaker een poepertje aangeraakt volgens mij, die rechter is omgeturnd denk ik...
quote:
dat is elk jaar zoquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:32 schreef MxM het volgende:
Ik had meer verwacht van de bruiloft, het oogt zo formeel en stijfjes :S
Ja, vind die kraanbeelden echt heel mooiquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:32 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Das dus totaal niet waar... het gaat om sfeer beelden. Ik kick juist op dit soort beelden
Zelf wil ik ooit nog eens een steadycam willen bedienen... maar das best tricky...
Tja, 2 mannen he...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:32 schreef MxM het volgende:
Ik had meer verwacht van de bruiloft, het oogt zo formeel en stijfjes :S
Hoe laat was dit? Dan kan ik het makkelijk opzoeken en een HQ versie uploaden en een HQ mp3 makenquote:
Iig dik na 2en denk ik...weet het niet zeker, want ben maar gaan slapen op een gegeven moment vannacht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe laat was dit? Dan kan ik het makkelijk opzoeken en een HQ versie uploaden en een HQ mp3 maken![]()
Heb het digitaal opgenomen.
Ja, dat is ook lastig... check dit filmpje maar:quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, vind die kraanbeelden echt heel mooi
Steadycam lijkt me ook wel heel cool, maar schijnt echt nog best lastig te zijn.
5 uur.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe laat was dit? Dan kan ik het makkelijk opzoeken en een HQ versie uploaden en een HQ mp3 maken![]()
Heb het digitaal opgenomen.
Na 4 want toen ging ik slapenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Iig dik na 2en denk ik...weet het niet zeker, want ben maar gaan slapen op een gegeven moment vannacht.
toen was ie nog druk aant knippen plakken dacht ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Iig dik na 2en denk ik...weet het niet zeker, want ben maar gaan slapen op een gegeven moment vannacht.
to cut = ook niet hun ding natuurlijk...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:35 schreef marcodej het volgende:
Nou, snijden kunnen ze niet met die slappe polsjes...
Ik lag half te slapen, toen hij werd gedraaid. Zit hem nu nog eens na te luisterenquote:
Scherpquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
to cut = ook niet hun ding natuurlijk...
Ja, je moet zoveel dingen in de gaten houden, maar kan zo mooi zijn als je het een beetje onder controle hebt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:35 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook lastig... check dit filmpje maar:
tja daar houden ze dan weer niet van!quote:
Die is wellicht vervelend, maar die post wel gewoon mee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Och hij is minder vervelend dan paaskonijn hoor
Steadicam kan inderdaad mooier werken, maar de hele tijd moves van achteren over publiek heen met die crane werkt alleen als het massaal is en dat is het niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, vind die kraanbeelden echt heel mooi
Steadycam lijkt me ook wel heel cool, maar schijnt echt nog best lastig te zijn.
Nu nog een flauwe grap over de ringen en de lol is compleetquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef peaceman het volgende:
nee, maar ik heb wel een digitale wekker...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Topper! ga ik checken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef IedeK. het volgende:
http://flickr.com/photos/12429121@N07/sets/
Mijn foto's van gister, nu weer werken.
![]()
Ga je gang bang.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Nu nog een flauwe grap over de ringen en de lol is compleet.
Nee hoor, zijn posts bestaan uit zichzelf quoten of niks zeggen of vragen stellen over dingen die al 100x verteld zijn of het afzeiken van goeie muziek.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is wellicht vervelend, maar die post wel gewoon mee.
Dago post gewoon loos tussen onze posts door
Ik zeg: Statief met wieltjes eronder!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, je moet zoveel dingen in de gaten houden, maar kan zo mooi zijn als je het een beetje onder controle hebt.
Komen van het platte land... Kan dan ook niet natuurlijk..quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik em leuk vind..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |