quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef Briggy het volgende:
Goedemorgen
Ik kom ook weer mee posten
En wij allemaal denken dat hij er ook eentje is....quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
Je ziet gewoon dat Giel zich ongemakkelijk voelt zonder pet.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:11 schreef Dandelion het volgende:
Hier hoorde die clip met al die naakte lichamen bij toch?
quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:14 schreef Intrepidity het volgende:
In de categorie slechte woordgrappen:
Ze zetten daar aardig wat op poten..
Een complete camerakraan dus.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Ze hebben ook een fly-cam![]()
Gave beelden levert dat op!
Ben je Dagoduck?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:16 schreef gateway het volgende:
aha, oorzaak van het haperen gevondenVirusscanner was aan het scannen
Dat is elk jaar als er getrouwd wordt daar hoorquote:
nou, inclusief alles he. Dat is opzich een redelijk normale prijs volgens mij, misschien zelfs wel aan de goedkope kant...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
15.400 euro voor een beetje trouwen in glazenhuis
Alvast voor morgen natuurlijk.quote:
Als ze mij dat betaalde zou ik het nog niet doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
En vervalt dan het feest... Want het geld was op. Of komt dat er ook nog bij?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nou dat hebben wij echt niet betaald hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:17 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou, inclusief alles he. Dat is opzich een redelijk normale prijs volgens mij, misschien zelfs wel aan de goedkope kant...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:19 schreef TheArt het volgende:
Omg, wat voor type staat daar nou weer achter. Dit is wel heel erg
(Ik heb het over die in de gouden jurk).
OMGquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:19 schreef TheArt het volgende:
Zal er ook nog wel bijkomen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En vervalt dan het feest... Want het geld was op. Of komt dat er ook nog bij?
Daar zat ik ook al naar te kijken ja.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:19 schreef TheArt het volgende:
whehe inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:19 schreef TheArt het volgende:
50 lijkt me meer dan genoeg, kun je ook nog iets anders doen dan handjes schuddenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
Nou dat hebben wij echt niet betaald hoorMaar het is idd wel incl. kleding, ringen, reis en receptie voor slechts 50 mensen trouwens.
Ik vind dit ook niet echt interessant.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:21 schreef Intrepidity het volgende:
Hmm, dit hoef ik niet echt te zien, ga wel ff lunchen
zijn weinig plekken op de wereld waar dit zo kanquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:22 schreef evert het volgende:
mooi, in glazen huis trouwen en dan 2 mannen, dan ben ik wel weer trots op nederland
ow dat valt wel mee hoor, al ben ik niet zo van de recepties, ik ben meer van de dansfeestjes...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:21 schreef JDude het volgende:
[..]
50 lijkt me meer dan genoeg, kun je ook nog iets anders doen dan handjes schudden.
Wij ook niet, maar wij hebben dan ook de catering en locatie cadeau gekregen door een fout van de organisatiequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat hebben wij echt niet betaald hoorMaar het is idd wel incl. kleding, ringen, reis en receptie voor slechts 50 mensen trouwens.
Ik zie ineens tuinbroeken voor me.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:23 schreef Dandelion het volgende:
Homo boeren ook nog! Nou nou, alle heilige huisjes worden effe omver getrapt
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zie ineens tuinbroeken voor me.
prachtig moment voor deze mensen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:23 schreef Dandelion het volgende:
Homo boeren ook nog! Nou nou, alle heilige huisjes worden effe omver getrapt
Ik heb niets tegen homo's, maar als je 'anders' bent moet je niet 'hetzelfde' willen zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:22 schreef evert het volgende:
mooi, in glazen huis trouwen en dan 2 mannen, dan ben ik wel weer trots op nederland
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen homo's, maar als je 'anders' bent moet je niet 'hetzelfde' willen zijn.
kan niet meegaan in die stelling, de vraag is of het per definitie anders is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen homo's, maar als je 'anders' bent moet je niet 'hetzelfde' willen zijn.
Zwaar hè, een paar nachten na 22.00 naar bed.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer, zohé ik heb nog nooit tot 12:13 geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |