to cut = ook niet hun ding natuurlijk...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:35 schreef marcodej het volgende:
Nou, snijden kunnen ze niet met die slappe polsjes...
Ik lag half te slapen, toen hij werd gedraaid. Zit hem nu nog eens na te luisterenquote:
Scherpquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
to cut = ook niet hun ding natuurlijk...
Ja, je moet zoveel dingen in de gaten houden, maar kan zo mooi zijn als je het een beetje onder controle hebt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:35 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook lastig... check dit filmpje maar:
tja daar houden ze dan weer niet van!quote:
Die is wellicht vervelend, maar die post wel gewoon mee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Och hij is minder vervelend dan paaskonijn hoor
Steadicam kan inderdaad mooier werken, maar de hele tijd moves van achteren over publiek heen met die crane werkt alleen als het massaal is en dat is het niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, vind die kraanbeelden echt heel mooi
Steadycam lijkt me ook wel heel cool, maar schijnt echt nog best lastig te zijn.
Nu nog een flauwe grap over de ringen en de lol is compleetquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef peaceman het volgende:
nee, maar ik heb wel een digitale wekker...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Precies tot 12:13? Je houdt exact bij hoe laat je wakker wordt?
Topper! ga ik checken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef IedeK. het volgende:
http://flickr.com/photos/12429121@N07/sets/
Mijn foto's van gister, nu weer werken.
![]()
Ga je gang bang.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Nu nog een flauwe grap over de ringen en de lol is compleet.
Nee hoor, zijn posts bestaan uit zichzelf quoten of niks zeggen of vragen stellen over dingen die al 100x verteld zijn of het afzeiken van goeie muziek.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is wellicht vervelend, maar die post wel gewoon mee.
Dago post gewoon loos tussen onze posts door
Ik zeg: Statief met wieltjes eronder!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, je moet zoveel dingen in de gaten houden, maar kan zo mooi zijn als je het een beetje onder controle hebt.
Komen van het platte land... Kan dan ook niet natuurlijk..quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik em leuk vind..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |