Goede duidelijke stellingname lijkt mequote:di 23 dec 2008, 08:38
PvdA: Migrant moet oude nationaliteit opgeven AMSTERDAM - Migranten die Nederlander willen worden, moeten alleen nog een Nederlands paspoort gaan dragen. Dat heeft PvdA-voorzitter Lilianne Ploumen dinsdag gezegd in een interview in de Volkskrant.
“Loyaliteit heeft voor mij niets met nationaliteit te maken. Maar de greep van herkomstlanden moet verdwijnen. Om Nederlander te worden moet je je oude nationaliteit in principe opgeven”, aldus Ploumen.
Ze heeft een partijnotitie over integratie geschreven. Volgens haar is de PvdA te lang te tolerant geweest voor migranten. “De fout die we nooit meer mogen maken, is het inslikken van kritiek op culturen of religies omwille van de tolerantie”.
Niet duidelijk dus. Ze heeft het over "in principe", dat is PvdA-taal voor 'zoek het maar uit".quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:11 schreef henkway het volgende:
Pvda neemt stelling in het dubbele paspoorten vraagstuk, een volk, een nationaliteit.
[..]
Goede duidelijke stellingname lijkt me![]()
quote:“De fout die we nooit meer mogen maken, is het inslikken van kritiek op culturen of religies omwille van de tolerantie”.
Dat betekent geen Nederlands paspoort voor degenen die hun oude nationaliteit niet willen of niet kunnen opgeven, duidelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:32 schreef Dagonet het volgende:
Gaan ze dan paspoorten weigeren aan mensen die hun oude nationaliteit niet kúnnen opgeven?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
PvdA... wat zijn het ook een losers
Christenen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
PvdA... wat zijn het ook een losers
Amen.... het blijft mij verbazen dat het volk het na jaren van kiezersbedrog nog steeds niet ziet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:59 schreef tntkiller het volgende:
ach altijd achteraf gelul bij de pvda....bij abutaleb(hoe je het ook schrijft) waren ze niet zo vooruit denkend...
ze beschuldigen geert wilder wel van populisme maar zelf zijn ze er niet vies van alleen kan je bij de pvda er op aan dat zzodra de stemmen geteld en binnen zijn ze weer snel voor 4 jaar hun oude mening weer snel boven komt....nee op naar de nul zetels voor de pvda
lol alsof die andere partijen het anders doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Amen.... het blijft mij verbazen dat het volk het na jaren van kiezersbedrog nog steeds niet ziet.
Dit geld in zekere mate ook voor andere partijen maar de PVDA maakt er wel een potje van.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:14 schreef DAMH het volgende:
[..]
lol alsof die andere partijen het anders doen![]()
en net alsof het werkt,, shit ze hebben me turkse paspoort afgenomen nu moet ik me wel nl'er voelen
zonder paspoort, zul je zeker niet kunnen bewijzen dat je turk bentquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:14 schreef DAMH het volgende:
[..]
lol alsof die andere partijen het anders doen![]()
en net alsof het werkt,, shit ze hebben me turkse paspoort afgenomen nu moet ik me wel nl'er voelen
Door even naar het consulaat te gaan en een papiertje af te laten drukken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:21 schreef henkway het volgende:
[..]
zonder paspoort, zul je zeker niet kunnen bewijzen dat je turk bent
Nee, natuurlijk niet. Daarom zegt ze in principe, zodat de mensen die hun nationaliteit niet kunnen afstaan toch Nederlanders kunnen worden. En terecht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Dat betekent geen Nederlands paspoort voor degenen die hun oude nationaliteit niet willen of niet kunnen opgeven, duidelijk lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |