Kan niet andersquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:54 schreef DeeBee het volgende:
Die mix is nog wel mooi eigenlijk...
Sowieso beter dan het origineel...
Ach, gister stond hij nog in de top 10 van platen...en er waren ook al mensen die geld boden als hij niet gedraaid zou worden...quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef msnk het volgende:
Ze missen serieus donateurs door die kut Jordy hoor...
Al hoewel, al die omaatjes die 10 cent doneren
Die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar op de tu-lu-vu.
Nu wel overigens
Ik heb digitalte tv dus ik kan 24/7 op 101TV kijken, maar je kunt ook kijken via het carousselkanaal van je provider als je analoog kijkt, gewoon doorzappen, kom je hem vanzelf tegen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is er nu toch nog niet ? Ik zie Max Geheugentrainer (oid)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:11 schreef Sirolf het volgende:
Zo, het was druk vannacht! Heb gewoon een heel topic gemist!
Ah, Paul is er weer.
Dat zou ik ook wel willen, maar ik weet niet of mijn collega's dat op prijs zouden stellen.quote:
Als je je dat al afvraagt, dan ga er maar vanuit dat ze er niet op zitten te wachtenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen, maar ik weet niet of mijn collega's dat op prijs zouden stellen.
Ik weet het wel zeker!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als je je dat al afvraagt, dan ga er maar vanuit dat ze er niet op zitten te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |