Zolang 3FM jou maar niet ontvangt lijkt me dat niet zo'n probleem?quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:12 schreef George_Kloonie het volgende:
ik ontvang geen 3fm op me radio hier?![]()
Wat was er nou precies tussen Daniel Lohues en Giel? Ik pikte net alleen het allerlaatste stukje mee.quote:
vind hem niet zo....quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:23 schreef linebear het volgende:
heeft iemand de remixes die armin gedraaid heeft vannacht ?
maar ja, het is ook moeilijk om van een kutnummer toch nog iets te makenquote:
Morguh... doe mij er ook maar 1quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
* Roel_Jewel schenkt een kopje in
Ow lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
* Roel_Jewel schenkt een kopje in
Idd, het is beter dan het orgineel, nu het orgineel er nog uit sampelen en hij is goed..quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:31 schreef linebear het volgende:
[..]
maar ja, het is ook moeilijk om van een kutnummer toch nog iets te maken
quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
Is Armin de hele nacht wakker gebleven eigenlijk?
Da's een DJ toch wel gewend lijkt mequote:Op dinsdag 23 december 2008 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
Is Armin de hele nacht wakker gebleven eigenlijk?
Ja dat is waar, maar of hij het ook doet, dat is de vraag natuurlijk.....quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's een DJ toch wel gewend lijkt me
Met alleen een laptop.. Geen instrumenten of andere apparatuur.quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:31 schreef linebear het volgende:
[..]
maar ja, het is ook moeilijk om van een kutnummer toch nog iets te maken
* Roel_Jewel schenkt er nog één in.quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:35 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Morguh... doe mij er ook maar 1
Ik heb uit betrouwbare bron dat ze ook wel eens slapen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's een DJ toch wel gewend lijkt me
Ik pak er even wat chocolade kerstkransjes bij.quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel schenkt er nog één in.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik pak er even wat chocolade kerstkransjes bij.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik pak er even wat chocolade kerstkransjes bij.
Heb je het eindelijk door?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:27 schreef D.Rose het volgende:
Ik ga niet meer klagen op de playlist, het heeft toch geen zin
Kom je daar, nu het bijna afgelopen is, pas achter?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:27 schreef D.Rose het volgende:
Ik ga niet meer klagen op de playlist, het heeft toch geen zin
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was 't nummer maar unwritten.
Inderdaad ja.... *ril*quote:
Topquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:39 schreef djkoelkast het volgende:
Voor wie de mixsessie van Armin van vannacht nog eens wil bekijken/beluisteren heb ik 'm op usenet gezet:
http://www.binsearch.info/?q=djkoelkast&max=100&adv_age=240&server=
En youtube:
nb: dit is niet de Jordy remixDie heb ik nog niet eens gehoord.
Zie de OP voor de frequentiesquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is er nu toch nog niet ? Ik zie Max Geheugentrainer (oid)
Volgens mij zijn ze er 24 uur hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar op de tu-lu-vu.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er 24 uur hoor
Kan niet andersquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:54 schreef DeeBee het volgende:
Die mix is nog wel mooi eigenlijk...
Sowieso beter dan het origineel...
Ach, gister stond hij nog in de top 10 van platen...en er waren ook al mensen die geld boden als hij niet gedraaid zou worden...quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef msnk het volgende:
Ze missen serieus donateurs door die kut Jordy hoor...
Al hoewel, al die omaatjes die 10 cent doneren
Die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar op de tu-lu-vu.
Nu wel overigens
Ik heb digitalte tv dus ik kan 24/7 op 101TV kijken, maar je kunt ook kijken via het carousselkanaal van je provider als je analoog kijkt, gewoon doorzappen, kom je hem vanzelf tegen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:48 schreef Susi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:11 schreef Sirolf het volgende:
Zo, het was druk vannacht! Heb gewoon een heel topic gemist!
Ah, Paul is er weer.
Dat zou ik ook wel willen, maar ik weet niet of mijn collega's dat op prijs zouden stellen.quote:
Als je je dat al afvraagt, dan ga er maar vanuit dat ze er niet op zitten te wachtenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen, maar ik weet niet of mijn collega's dat op prijs zouden stellen.
Ik weet het wel zeker!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als je je dat al afvraagt, dan ga er maar vanuit dat ze er niet op zitten te wachten
Neuh, heb er al wel meer gemist.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Jij hebt een topic gemist? Is dat het eerste topic tijdens deze SR die je hebt gemist?
Heerlijk het enthousiasme bij Paul.
Zou het serieus knap hebben gevonden als dit je eerste zou zijn.. Tempo ligt zo hoog.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh, heb er al wel meer gemist.
Scatman!
Scatman - Scatman en je hebt ook nog Scatmanworld ofzoietsquote:
Mogguhquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:23 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen![]()
Volgens mij heb ik vannacht wat gemist.
Morguh!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:23 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen![]()
Volgens mij heb ik vannacht wat gemist.
Ze worden eindelijk wat kritischerquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
Paul even met een sneer richting headlines die steeds hetzelfde zijn.
Vrees het ook.. voor de rest echt een fantastische plaat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:33 schreef Sersjee het volgende:Metallica
![]()
Unforgiven
![]()
Zal wel weer de geknipte versie zijn, maar toch...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
3000 euro van zo'n grote keten , krediet crisis heeft toegeslagen
Ik vind het allemaal kutplaten. Er zijn wel 2 héle gave kerstplaten maar die hoor je nooit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:28 schreef Susi het volgende:
Last Christmas ! Geweldig
Al vind ik die van Mariah Carey leuker
Kom maar op !quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal kutplaten. Er zijn wel 2 héle gave kerstplaten maar die hoor je nooit.![]()
Ik ben ze aan het opzoeken, die moet je echt horen
Dat hebben ze, alle meubels e.d. komen van de geelblauwen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was wel een beetje karig ja, als de lokale Rabo 10.000e kwam brengen...
Maar ja, alle beetjes helpen en ze hebben misschien ook al groot deel van de inrichting en alles gesponsord.
?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal kutplaten. Er zijn wel 2 héle gave kerstplaten maar die hoor je nooit.![]()
Ik ben ze aan het opzoeken, die moet je echt horen
Ben je vannacht in Breda geblevenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
En ik ben ook weer terug
Vanuit de trein richting breda
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
K's Keuze. De stem van Sarah B.
.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:50 schreef Ambrosius het volgende:
Ook met twee brievenbussen nog dikke rijen.
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:52 schreef Brennel het volgende:
* Brennel zwaait naar alle goedemorgen-mensjes
ik iets meerquote:
Gezelligquote:
Volgens mij die ene van de Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:52 schreef Susi het volgende:
Moet ik die gozer kennen die met Sander mee is ?
Nope. Was 22.57 in Elst. Vanochtend om 05.37 vanuit elst een trein richting utrecht gepakt, en nu in een stoptrein vanuit utrecht vertrekkende naar breda. Overigens blijft een kennis van me beweren dat deze trein niet bestaat, een directe stopper utrecht-bereda,quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je vannacht in Breda gebleven
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:52 schreef Susi het volgende:
Moet ik die gozer kennen die met Sander mee is ?
Goed bezig Herman!quote:
Die gaat toch via den bosch en splitst zich dan om dan naar breda te gaan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nope. Was 22.57 in Elst. Vanochtend om 05.37 vanuit elst een trein richting utrecht gepakt, en nu in een stoptrein vanuit utrecht vertrekkende naar breda. Overigens blijft een kennis van me beweren dat deze trein niet bestaat, een directe stopper utrecht-bereda,
Ja iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef Brennel het volgende:
Dit is ook zo'n mama appelsap liedje.
'luilak hang je jas op'
Ah nu je het zegt jaa !quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij die ene van de Jeugd van Tegenwoordig.
Volgens mij ging het over die lul van gisteren in dat park. Eén of andere knurft van de jeugd van tegenwoordig ofzo (één of andere groep die kutmuziek maakt), dus die hoef je niet te kennen nee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]Henk Jan Smits , de eeuwig kritische jurivoorzitter en tegenwoordig ook presentator bij sbs6
De Ekdom uitvoering van dat nummer is iets met Hermanquote:
Dat is diegene die de verdoving toedient en de staat van de verdoofde onder controle houdt. onder andere...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:48 schreef Susi het volgende:
En voor elke aangenomen nieuwe anethesist (??) ook nog eens 1000 euro
Ik vroeg me alleen af of ik het goed spelde, but thanks heyquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:57 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat is diegene die de verdoving toedient en de staat van de verdoofde onder controle houdt. onder andere...
ah bummer, denk ik ook eens bijdehand te zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af of ik het goed spelde, but thanks hey
Ze zijn nog niet door mama gewekt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:59 schreef Dandelion het volgende:
ligt de hele kleuterklas nog in coma ofzo?
ah oke , dacht dat het over vanmorgen gingquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over die lul van gisteren in dat park. Eén of andere knurft van de jeugd van tegenwoordig ofzo (één of andere groep die kutmuziek maakt), dus die hoef je niet te kennen nee.
...om hun boterhammetje met hagelslag te eten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet door mama gewekt.
oh da's gemeen. Misschien lusten ze wel geen hagelslag!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:01 schreef Brennel het volgende:
[..]
...om hun boterhammetje met hagelslag te eten.
En pindakaas. Worden ze groot en sterk van.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:01 schreef Brennel het volgende:
[..]
...om hun boterhammetje met hagelslag te eten.
Nou, ik eet elke dag pindakaas, en ik ben niet de kleinste, maar supersterk ben ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En pindakaas. Worden ze groot en sterk van.
Ik eet bijna nooit pindakaas. Ik ben wel klein (1meter en 50 centimeter).quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En pindakaas. Worden ze groot en sterk van.
Hm, toch wel Calvé hè?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:04 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, ik eet elke dag pindakaas, en ik ben niet de kleinste, maar supersterk ben ik ook niet hoor
Ja, daar heb je het al.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:05 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit pindakaas. Ik ben wel klein (1meter en 50 centimeter).
Nee, geen Calvé, dat zal het zijnquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Smerige janksmoel met die oude kreunende grafsjappie![]()
![]()
![]()
Ik ben het bij dit nummer nog niet vergeten, anders....quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:07 schreef Sirolf het volgende:
Zo af en toe is Alain Clark nog best leuk om te horen.
Hij is alleen grijsgedraaid na de vorige SR... maar da's alweer een tijd terug.
Topquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:11 schreef borisz het volgende:
6,5 voor MicroeconomieDaarmee nu echt mijn propedeuse binnen
Hoezo? Hans en Roel zijn toch gewoon aanwezig?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
helemaal niet erg , dat de spamjostis even wegblijven, dan hou je normale groep over.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo? Hans en Roel zijn toch gewoon aanwezig?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:11 schreef borisz het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van harte!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:11 schreef borisz het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:11 schreef borisz het volgende:
Van hartequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:11 schreef borisz het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:11 schreef borisz het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
helemaal niet erg , dat de spamjostis even wegblijven, dan hou je normale groep over.
Dat heet snel posten, van spam heb je last , van hans en roel nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heet snel posten, van spam heb je last , van hans en roel niet
Ik denk Dagoduck....quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Wie spamt er dan veel volgens jou? Ik wil namen. Goed voor de sfeer hier.
Van jaaaaren geleden jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:18 schreef Sirolf het volgende:
Vlieg Met Me Mee Naar De Regenboog... in de LIVE-versie van de marathon-uitzending!
Dagoduckquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Wie spamt er dan veel volgens jou? Ik wil namen. Goed voor de sfeer hier.
Ah, ze klonken grotendeels hetzelfde (inclusief vreemde talen).quote:
Hij is vandaag nog niet hier geweest of wel?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dagoduck, mijn informant die op vakantie is waarschuwde al toen hij hem voor het eerst hier zag
, dat het drama zou worden.
informant.... dat klinkt professioneel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dagoduck, mijn informant die op vakantie is waarschuwde al toen hij hem voor het eerst hier zag
, dat het drama zou worden.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, ze klonken grotendeels hetzelfde (inclusief vreemde talen).
Ik ben niet zo'n grote fan van Paul, dus ik hoor het verschil niet.
ik heb liever 2 dames hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
wat leuk 2 mannen die gaan trouwen, alleen jammer dat er geen trouwjurk te bewonderen is. Al tipt niemand aan mijn trouwjurk
Doe is de jurk tonenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
wat leuk 2 mannen die gaan trouwen, alleen jammer dat er geen trouwjurk te bewonderen is. Al tipt niemand aan mijn trouwjurk
niet leukquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:28 schreef D.Rose het volgende:
Laatste update voor vandaag:
TOTAAL STAAN WE OP DIT MOMENT OP ¤ 9705,70 toegezegde euro's
onderverdeeld per actie:
FOK!sport: ¤ 150,-
FOK!radio autowassen: ¤ 100,-
User van de maand actie: ¤ 200,-
Lifetime Pimp abonnement: ¤ 1750,-
Nickname wijzigen: ¤ 650,-
Tagje: ¤ 110,-
nickname kleurtje: ¤ 345,-
SHE naaktreportage: ¤ 6400,70
Hij is afgelopen avond door 6 moderators in verschillende fora op zijn gedrag aangesproken , hij weet dat hij wankeltquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is vandaag nog niet hier geweest of wel?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is afgelopen avond door 6 moderators in verschillende fora op zijn gedrag aangesproken , hij weet dat hij wankelt
Hey, wie is die knappe vent?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moest even zoeken:
[ afbeelding ]
of anders hier
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Vast een uit de kluiten gewassen bruidsjonker
You are evilquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat jij 'm mag openen
Coen en Giel hebben inmiddels ook een net jasje aan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:41 schreef JDude het volgende:
Rabbering staat er keurig bij.
Witte sneeuw...quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alleen afschuwelijke stropdas....
ja, wat doet die gast eigenlijk tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
Valencia - Gaia![]()
Je hoort niks van die man (ja het is een man) maar is echt wel een van de beste Nederlandse zangers hoor.
Hij was laatst bij klasgenoten (of die rip of daarvan). Beetje treurig figuur hoor... Maar wel mooie plaat, voor een 18 jarig ventje!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
Valencia - Gaia![]()
Je hoort niks van die man (ja het is een man) maar is echt wel een van de beste Nederlandse zangers hoor.
Muziek maken en wonen in spanje. Met een zwembad met zijn naam op de bodem...quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, wat doet die gast eigenlijk tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |