Reflectie van de ramen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als je dan een flits alleen hebt vastgelegd
Zal die moeder leuk vinden weer zo vroeg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:40 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Bellen ze dan wakker, deden ze vannacht ook
Lol idd. Je ziet waarschijnlijk alleen glasquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als je dan een flits alleen hebt vastgelegd
Zijn ze al gewend: 0300 schreeuwend wakker. 0600 flesjequote:Op dinsdag 23 december 2008 03:40 schreef F04 het volgende:
[..]
Zal die moeder leuk vinden weer zo vroeg.
Hoe kijk/luister je via StuBru?quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:45 schreef FictionalFenna het volgende:
Bij de Belg:
Een banner (zonder e-klank) gestolen!!
For old times sake:quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:38 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Toen was ik net een tiener, dus ja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
For old times sake:
[ afbeelding ]En later kreeg Daria een eigen serie, die keek ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I HATE MUSIC
Mission Accomplicedquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
For old times sake:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ SG / BRM O+!!
dank daarvoor!quote:
Daarom kijk ik nu ook naar StuBru.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Er wordt echt te veel geluld op 3FM![]()
Elke keer als ik er heen zapp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |