En dat is?quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het gaat toch niet helpen. Zoals ik had gemeld kamp ik aanstaande vrijdag met een nieuwe verslaving.
Ik heb die clip nog bij Beavis & Butt-head gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
A nigger like me is goin' insane![]()
nostalgie
Komt goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:32 schreef Piles het volgende:
Het enige wat ik nog even moest uitzoeken is het aantalwat Roel sinds vrijdag gepost heeft
Al 208, verdeeld over 86 reacties. Gaat dus goed met de sponsoring
Als iemand dit morgen ff wil doorgeven aan Roel
Dat hoort 'ie waarschijnlijk wel meer dan 1 keer.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:32 schreef Piles het volgende:
Het enige wat ik nog even moest uitzoeken is het aantalwat Roel sinds vrijdag gepost heeft
Toch weer 41,60 euro. Heel netjes.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:32 schreef Piles het volgende:
De Radio Top2000.quote:
Aha! Je kunt ook altijd nog Serious Request Top -nog wat-quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Radio Top2000.
Klinkt als Serious Request, alleen zonder goed doel, zonder geld, maar wel met meer dan 3 dj's.
Ah jij hebt de jaren negentig ook bewust meegemaakt dusquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:33 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Ik heb die clip nog bij Beavis & Butt-head gezien.
Toen was ik net een tiener, dus ja...quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah jij hebt de jaren negentig ook bewust meegemaakt dus
Bellen ze dan wakker, deden ze vannacht ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:38 schreef 3FMaster het volgende:
Jordy bellen? Die ligt toch al 8 uur te slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |