Of één van die kussens is kapot, het lijken ook wel korrelsquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:18 schreef FictionalFenna het volgende:
Liggen daar kaarsjes op de grond?
Dankje!quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:20 schreef Piles het volgende:
En nog even op verzoek:
<knip>
Hier moeten jullie het voorlopig meedoen, morgen vertrek ik weer naar de binnenlanden van Guatemala, en geen idee hoe het daar met internet zit
Gek. Je hebt vakantie!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:20 schreef Piles het volgende:
En nog even op verzoek:
[..]
Hier moeten jullie het voorlopig meedoen, morgen vertrek ik weer naar de binnenlanden van Guatemala, en geen idee hoe het daar met internet zit
Ik zapp vooral ook heen en weer als er te lang geluld wordt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:19 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Bij de Belg hebben ze betere muziek idd. Laatst had iemand nog Sonic Youth aangevraagd, dat zie ik bij 3fm niet gebeuren.
Rick van V!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rickroll
(Sorry, het moest er even uit)
Kan het toch niet latenquote:
Veel plezier met SR nogquote:Succes met 't zoeken naar internet, en tot later!!
En jij met je vakantiequote:Op dinsdag 23 december 2008 03:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan het toch niet laten![]()
[..]
Veel plezier met SR nog
Idd, ze lullen soms te veel. Nu bij de Belg Televison rules the nation!quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zapp vooral ook heen en weer als er te lang geluld wordt.
Whehehe.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan het toch niet laten![]()
[..]
Veel plezier met SR nog
Beter idd!quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:26 schreef 3FMaster het volgende:
Black Sabbath
Paranoid!
Ik ben weer wakker
Zou Damook al slapen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:27 schreef Steephsel het volgende:
Kut ik heb ook last van het 3FM-houd-me-wakker-syndroom
En ik heb last van het 3FM-beheerst-mijn-leven-syndroom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:27 schreef Steephsel het volgende:
Heb je dat ook al in 't topic in KLB gemeld?quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:27 schreef Steephsel het volgende:
En nu Cypress Hill.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:25 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Idd, ze lullen soms te veel. Nu bij de Belg Televison rules the nation!
Wil je er over pratenquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ik heb last van het 3FM-beheerst-mijn-leven-syndroom.
Wordt een nachtsessie gehouden toch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb je dat ook al in 't topic in KLB gemeld?
Jup.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wordt een nachtsessie gehouden toch.
Het gaat toch niet helpen. Zoals ik had gemeld kamp ik aanstaande vrijdag met een nieuwe verslaving.quote:
En dat is?quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het gaat toch niet helpen. Zoals ik had gemeld kamp ik aanstaande vrijdag met een nieuwe verslaving.
Ik heb die clip nog bij Beavis & Butt-head gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
A nigger like me is goin' insane![]()
nostalgie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |