En ik moet ook nog al mijn hyves krabbels lezenquote:
het is de 'gedeeld door 2 plus 7' regel. dus 31 kan wel met 22 maar 18....quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naja, dat bedoelde ik eigelijk ook. Tuurlijk, 17/18, maar kom op gast. 31, Acne all over the place, en dan een 17 jarig meisje pakken...
![]()
Zou Giel veel geld hebben?
Wat niet weet wat niet deert.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mits de ouders het ok vinden dat jullie neuken niet nee. Anders wel
.
Die smack my bitch up remix is niet tof (daar hadden ze het immers over). Smack my bitch up is gewoon niet te verbeteren, al zo veel mensen die dat hebben geprobeerd.quote:
Whehehequote:Op dinsdag 23 december 2008 01:08 schreef Seam het volgende:
[..]
En ik moet ook nog al mijn hyves krabbels lezen

Giel deed het vanmiddag ook alquote:
whahaquote:
Ja idd, al heb je 6 dagen NUL rustquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:09 schreef DaMook het volgende:
Lijkt me echt tof om aan de markt daar te wonen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Whehehe[ afbeelding ]
Veel plezier met opstaan morgen
Armin liet die titel vallen. Hij verwerkte net ook al iets van The Prodigy in een mix of wat dan ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Huh? Waar? Zit ik niet op te letten?
Champagne Supernova in the mix? Nou nee, liever niet. Origineel isquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:10 schreef tim. het volgende:
[..]
Armin liet die titel vallen. Hij verwerkte net ook al iets van The Prodigy in een mix of wat dan ook.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:11 schreef 3FMaster het volgende:
Een slaaplied voor Belinda?
beLinda, beLinda, Ik wil alles voor je
beLinda, beLinda
Goed van je hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:10 schreef Seam het volgende:
[..]Thanks, maar ik zal me vast weer verslapen net als vandaag
Ik heb totaal geen last van herrie als ik slaapquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja idd, al heb je 6 dagen NUL rust, of eigenlijk nog meer met opbreken en afbreken meegerekend.
Goed! Maar ik heb Justice al vaker op 3FM gehoord, maar mijn request van Digitalism nog nooitquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:10 schreef 3FMaster het volgende:
We Are Your Friends![]()
Gaat hij 'em straks draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |