Daar mag wel weer een poster van op het toilet!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:24 schreef Gellarboy het volgende:
Wow, vet!.
Ladz heeft een nieuwe poster, met oud fotowerk van mij..
[ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:58 schreef Ang3l het volgende:
*doet trainingspakje aan en poseert*
Voor op de WC
Ik ben uitgenodigd voor een gesprek op 6 januariquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Hoe is 't trouwens met de H&M afgelopen?
Misschien dat deze functie wat meer inhoudt, omdat het ook voor 1 van de grootste H&M's van NL gaat. Maar ik ben heeeel benieuwd. Ik ga er iig tiptop uitzien met mijn nieuwe pakquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:38 schreef Ang3l het volgende:
Dan hebben ze dezelfde namen voor verschillende banen bij H&M, want de floormanager functie van die vriend van me was echt een veredelde winkelhulp. Zegmaar de "floor" leider, waar iedereen terecht kon van de winkelbedienden.
Alleen solliciteren natuurlijk, daarna mag 't terug in de kastquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In een goed pak in een winkel gaan werken?
Het pak is voor speciale gelegenheden, niet voor in de H&M natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In een goed pak in een winkel gaan werken?
Een mooi pak haal je maar zo nu en dan uit de kast. Zo wordt het ook niet gewoon en blijft het er super uitzien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het pak is voor speciale gelegenheden, niet voor in de H&M natuurlijk![]()
En voor de helft vd tijd werk je op kantoor, en ik weet niet wat voor cultuur ze daar hebben en wat voor kleding ze daar dragen, dat wacht ik nog even af. Maar ik wilde altijd al een goede pak hebben
Een foto.. nee nog niet eigenlijk. Heb je een voorkeur voor een kleur overhemd? stropdas?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een mooi pak haal je maar zo nu en dan uit de kast. Zo wordt het ook niet gewoon en blijft het er super uitzien.
Is er al een foto van jou in pak in omloop?
Ligt eraan wat de kleur van het pak is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een foto.. nee nog niet eigenlijk. Heb je een voorkeur voor een kleur overhemd? stropdas?
of gewoon niks eronder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |