Niemand verdient een sneer op Kerstavond.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
Ang3l verdiende m.i. die sneer o.a. gezien zijn opmerking hoe iemand het waagde na maanden lurken zijn bek open te trekken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:31 schreef Nuno_G het volgende:
GB WAAR is mijn kerstcadeau (ja en nu maar raden wat mijn type is) een foto wil ik zien en je moet het in 1 keer goed hebben
MisterO (kerst)mutsquote:Op woensdag 24 december 2008 19:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Of was dat nou MisterO? Ik leer het nooit..)
onvergeefbaarquote:Op woensdag 24 december 2008 19:57 schreef Gellarboy het volgende:
Wij gaan de stad in. Laterrrrrr! (Sorry Nuno..
.)
Wat een lugubere film was datquote:
ik denk dat je het het beste kan omschrijven als een filiosofisch epos, erg zwaar dus...quote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef Ang3l het volgende:
Waar is Alex mee bezig dan?
En wanneer komt ie hier filmen?![]()
Sorry!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:01 schreef Nuno_G het volgende:
onvergeefbaar![]()
![]()
![]()
je denkt dat ik dat leuk vind
Jij reageert hier ook alleen maar nadat je uit bent geweestquote:Op donderdag 25 december 2008 01:48 schreef Vlarp het volgende:
Heerlijk om de kroeg in te gaan op kerstavond![]()
Pfff... moet ik het je nu alweer vertellen? 151 pillen won't do the trick..quote:Op donderdag 25 december 2008 01:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry!.
Het was heel leuk in de stad. We waren in de Prik en daar was karaoke en het was heel druk en ik wilde Never Let Her Slip Away van Andrew Gold zingen maar toen gingen we al weg en nu ben ik heel verdrietig en ga ik 151 pillen slikken..
Whehe, het was een grapje. In verband met de Kerstgedachte..
Hej daar stond toch eerst wat anders?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:48 schreef Vlarp het volgende:
Heerlijk om de kroeg in te gaan op kerstavond![]()
Laat me raden:quote:Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej daar stond toch eerst wat anders?
Omdat ik er dan nog kracht voor hebquote:Op donderdag 25 december 2008 01:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij reageert hier ook alleen maar nadat je uit bent geweest
Nee nee nee... dit is het enige originele berichtquote:Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej daar stond toch eerst wat anders?
Oh leuk joh! misschien dat ik je daar wel aantref, als ik gaquote:Op donderdag 25 december 2008 01:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat ik er dan nog kracht voor heb
Ik ga naar Pann in Breda trouwens
zijn er meer mensen die zich hierin herkennen en er over mee willen praten?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb rare familie, zodra de dames ( mijn zusje en haar ex vrouw, mijn andere voormalige lesbische zusje en nog een andere vriendin) gedronken hebben ontstaan er vreemde spelletjes zoals tieten laten zien en truth or dare achtige dingen waar zelfs mijn moeder aan mee door, kerstavond is heel traumatisch voor me sinds mijn vader weg is.
Het lijken de bachanten wel, zodra ik merk dat dit aanvangt vlucht ik...
Whahaha oke...quote:Op donderdag 25 december 2008 01:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee nee nee... dit is het enige originele bericht
Euh... neejquote:Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zijn er meer mensen die zich hierin herkennen en er over mee willen praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |