Tenenkrommend erg soms, vond je niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
En Reinout Oerlemans blijft voor mij toch gewoon Arnie die speelt dat hij een succesvol zakenman is.
Mja ik weet het niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenenkrommend erg soms, vond je niet?
Hoest met oe noe?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind je keuken heel gaaf MeMo!![]()
En Reinout Oerlemans blijft voor mij toch gewoon Arnie die speelt dat hij een succesvol zakenman is.
Schat, morgen al dus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgende week Van gogh. Verschrikkelijke man vond ik het. Ik hoop maar dat het niet te schmierig wordt omdat hij dood is.
Ik bin zo ziek as ken weze.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoest met oe noe?
We gaan mss onze was wassen bij memo![]()
Hij zal er wel doodstil bijzittenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:43 schreef borisz het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar de aflevering van vandaag met en over Theo.
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef krakkemieke het volgende:
Ik hoop dat je je niet zo krakkemikkig voelt als ik....
En wat antwoordde hij op jouw vraag daarover?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben nieuwsgierig waarom mijn neuroloog zei dat ik geopereerd moest worden... Sorry
* Vragend meekijkt *quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat antwoordde hij op jouw vraag daarover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |