quote:
Hey dat deed je al met mij toch. Ondanks dat ik niet meer op het bof forum kom, herinner ik mij deze afspraak nog welquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Neuh, ben al getrouwd..
Neuken kan nog wel..
Jij had me veraten..quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hey dat deed je al met mij toch. Ondanks dat ik niet meer op het bof forum kom, herinner ik mij deze afspraak nog wel
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:55 schreef ursel het volgende:
[..]
En dat is allemaal je eigen domme schuld..
Tegen wie moet Feyenoord spelen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Trusten lieverd
BoF!-meet? Wat denk je van zaterdag 24 jan? Eerst eten in Rdam, daarna de Kuip in en dan kunnen we nog gaan stappen (irish pub, de Beurs, Skihut, Baja).
Whehe.. kijk die Jorrit daar eens springen dan..quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tegen wie moet Feyenoord spelen?
Oh ik ben trouwens tijdens mijn vakantie nog naar een voetbalwedstrijdje geweest
Zonder het vooraf te weten zaten we bij de kampioenswedstrijd van Argentinie. Boca tegen Tigre.
We waren nog maar 5 minuten in ons hotel in Buenos Aires en regelden 3 kaartjes voor die wedstrijd. 2 minuten later stond de taxi al voor de deur om ons naar het stadion te brengen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:47 schreef staticdata het volgende:
geen voetbalgezeik gewoon keihard pwnen samen met Diamond in BF2![]()
![]()
![]()
gaan we weer vaker doen
Ik ookquote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We gingen hard.
Heb de smaak weer te pakken na 1,5 maand FM.
Morgen ben ik weer van de partij.
Football Managerquote:Op zondag 28 december 2008 09:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik ook
maar wat is FM
oh ja mogguh
quote:Op zondag 28 december 2008 10:23 schreef FJD het volgende:
Mogguh
Alternatief oud & nieuwBeste wensen allemaal
Baja beach club
Katerman
Whehe.. wild vreemden zoenen..quote:Op zondag 28 december 2008 11:43 schreef FJD het volgende:
Mooi manVuurwerk erbij, champagne drinken, gelukswensen om 0:00
Vakantie was fantastischquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. kijk die Jorrit daar eens springen dan..
Maar fijne vakantie gehad vriend?
quote:Op zondag 28 december 2008 13:36 schreef staticdata het volgende:
Jorrit heeft een mannetje / vrouwtje ontmoet
Ach ik ga zo lekker naar Sneek (daar woont ze) en dan zie ik wel weer.quote:Op zondag 28 december 2008 13:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vertel ons alles Jorrit!
2009 en 2010...quote:Op zondag 28 december 2008 13:51 schreef ursel het volgende:
[..]oohjee..
Dus we hebben in 2009 nog een feessie..
Of wordt dat pas 2010??
quote:
Je vertelt niksquote:Op zondag 28 december 2008 14:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach ik ga zo lekker naar Sneek (daar woont ze) en dan zie ik wel weer.
Het was wel vakantie, dus het is altijd afwachten hoe het verder gaat.
Ja want dat was ook precies wat jij deed toen met dat vrouwtje, inclusief die naaktfoto!quote:Op zondag 28 december 2008 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je vertelt niksHoe heet ze, leeftijd, cupmaat, foto etc. willen we zien
quote:Op zondag 28 december 2008 14:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Nemen we de boot van Ursel z'n scouting-welpjes meePCs aan boord en dan als echt nerds de hele dag LANen en niet bovendeks komen
Feli man..quote:Op zondag 28 december 2008 14:59 schreef FJD het volgende:
Met nog drie wedstrijden te gaan ben ik onbereikbaar voor de concurrentie![]()
Winterkampioen
Rondje van mij
[ afbeelding ]
ook echt homo bierquote:Op zondag 28 december 2008 14:59 schreef FJD het volgende:
Winterkampioen
Rondje van mij
[ afbeelding ]
Met nog 1 wedstrijd te gaan is ook het rondewinnaarschap mij ten deel gevallen. Na het bekend worden van het nieuws ging de betrokkene direct de straat op en ontstonden er grote feestelijkheden.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 14:59 schreef FJD het volgende:
Winterkampioen
Rondje van mij
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd. Hopelijk kan ik in de 2e competitieheft nog wat punten terug pakkenquote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Met nog 1 wedstrijd te gaan is ook het rondewinnaarschap mij ten deel gevallen. Na het bekend worden van het nieuws ging de betrokkene direct de straat op en ontstonden er grote feestelijkheden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2008 16:47 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd. Hopelijk kan ik in de 2e competitieheft nog wat punten terug pakken
Ik had pas nog alles ongeveer zo gezet als jou zodat ik niet al te veel punten zou kunnen verliezenquote:Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef ursel het volgende:
Ik ga ook weer mijn best doen hoor..
Deze ronde was vooral anders voorspellen dan Fer..
Huh? Jij was toch volwassen geworden?quote:Op maandag 29 december 2008 01:55 schreef Silver_Shark het volgende:
AZ![]()
HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAM HEULEMAAL NIKS IN AMSTERDAM*O*
JEWEET TOCH DIAMOND JEWEETS! FRISTII POWERRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |