quote:Op donderdag 25 december 2008 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Grote jongenZo lossen volwassen kerels hun problemen op.
Doe ik ook niet, voor hem is het een hel als de hele gezin niet samen is tijdens kerst. Nou heb ik geen zin om toneel te spelen bij de rest van familie in de manier van "het gaat goed tussen mijn vader en mij".quote:Op donderdag 25 december 2008 11:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
je moet niet kwaad met kwaad bestrijden
fijne dagen
quote:
Is er vanmiddag weer een belegering?quote:
Geen flauw idee, als het verlies word zou het kunnen maar volgens mij is de basiself nou niet echt van een kaliber dat een verliespartij als een verrassing aan gaat komenquote:
Tjah.. En je moet wat als niemand je serieus neemtquote:Op vrijdag 26 december 2008 09:55 schreef FJD het volgende:
Naja voor die boeren is het natuurlijk wel een spannende bedoening om weer eens in de randstad te zijn
ik moest lachenquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:55 schreef FJD het volgende:
Ook BoF! wenst u prettige feestdagen!
Ook BoF! wenst u prettige feestdagen!(2)
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:55 schreef FJD het volgende:
Ik pik er ook even eentje mee als je t niet erg vindtquote:
Omdat je zo liev bent..quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik pik er ook even eentje mee als je t niet erg vindt
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
o god er word vandaag zelfs gevoetbald gespeeld in de kuip
Iedereen heeft Feyenoord op verlies staan en jij op een gelijkspelquote:
Mja, winst vond ik te optimistisch..quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Iedereen heeft Feyenoord op verlies staan en jij op een gelijkspelBij 3-0 of meer heeft niemand punten
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
o god er word vandaag zelfs gevoetbald gespeeld in de kuip
Hier nog eentje omdat het 2e kerstdag isquote:
Nu ben je niet meer liev..quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Hier nog eentje omdat het 2e kerstdag is
Nu nog eentje voor NACquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:09 schreef ursel het volgende:
Nu ben je niet meer liev..
Nu heb ik ook geen punten, terwijl ik nog zo positief was voor Feyenoord..
Ursel says:quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:20 schreef ursel het volgende:
Fer die voor NAC is..
Eerst voor AZ, nu NAC.. Je bent een vieze vuile land verrader..![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ursel says:
oe.. 3-2 zou ideaal wezen..
![]()
Weer twee punten uitgelopen![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:31 schreef ursel het volgende:
Overigens was ik wel de enigste met het totaal aantal doelpunten goed..
Blijkbaar worden landverraders beter beloont..quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en hoeveel punten heeft dat nou opgeleverd?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:33 schreef ursel het volgende:
Blijkbaar worden landverraders beter beloont..![]()
Hier istie al:quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar is die Diamond nou? Waar is die Diamond nou? Waar is die Diamond nou? Toch jammer dat Feyenoord gewonnen heeft, daar gaat je wekelijkse leedvermaak
Geniaal!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:55 schreef FJD het volgende:
Heb je ook een foto zonder Ajax logo? Dan kan ik er zelf op kladderenquote:
Als je een beetje leest zag je al dat ik had gereageerd, en als je nog beter leest las je dat ik het te saai en eentonig vind worden om f uit te lachen (vorig topic)quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar is die Diamond nou? Waar is die Diamond nou? Waar is die Diamond nou? Toch jammer dat Feyenoord gewonnen heeft, daar gaat je wekelijkse leedvermaak
Get a lifequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als je een beetje leest zag je al dat ik had gereageerd, en als je nog beter leest las je dat ik het te saai en eentonig vind worden om f uit te lachen (vorig topic)
Sterker nog; dit is alleen maar gunstig voor Ajax voor zover je nac nog als een serieuze kandidaat kan noemen.
Trusten lieverdquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb wel zin in een BoF-Meet.
Trusten schatjes
quote:
quote:
OMFGquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:55 schreef FJD het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |