Ik heb m anders eventjes gehoord tussendoor hoorquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 22 december 2008 23:08 schreef Seam het volgende:
Vandaag minder posts in de SR SC dan gisteren
3 uur per nacht! (aldus het boek NoordpoolFM)quote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, slaapt Maikel Steur wel eens?!![]()
Dire Straits
Had ik even iemand met mijn Zoom H1 moeten langssturen, die neemt perfect op, zelfs in surround als je wilquote:Op maandag 22 december 2008 23:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geluidskwaliteit is dan wel ruk, ben ik bang . . .![]()
Ja, maar dat was 'm niet helemaalquote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb m anders eventjes gehoord tussendoor hoor
Ik was vergeten tegen wie ik het hadquote:
Toen was er hakkuhquote:Op maandag 22 december 2008 23:08 schreef Seam het volgende:
Vandaag minder posts in de SR SC dan gisteren
quote:Op maandag 22 december 2008 23:10 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer gaat er ook van tussen
de groeten en tot morgen
Trustenquote:
Ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef Seam het volgende:
Ik ga woensdag trouwens waarschijnlijk naar de finale
Maar wel een mooi initiatiefquote:
Groeten terug, tot morgen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:10 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer gaat er ook van tussen
de groeten en tot morgen
Heb alleen Dennis gezien, mn moeders' tenen bevroren zowat, en er lagen paardeworsten te wachten bij de slagerquote:
Tegen wie had je het ?quote:Op maandag 22 december 2008 23:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik was vergeten tegen wie ik het had![]()
Wow, wat een heerlijk nummer is dit trouwens![]()
Tijd voor een biertje erbij
quote:
uuhhm okay!quote:Op maandag 22 december 2008 23:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heb alleen Dennis gezien, mn moeders' tenen bevroren zowat, en er lagen paardeworsten te wachten bij de slager.
ieks, werkenquote:Op maandag 22 december 2008 23:11 schreef Sjowhan het volgende:
Over 10 mins maar naar het bed. Morgen dagje meedraaien in de winkel
als ze maar geld geeft mag ze helemaal uit haar plaatje gaanquote:Op maandag 22 december 2008 23:12 schreef Steephsel het volgende:
Raar kind stond uit dr plaat te gaan :p
Wat heb je tegen studenten ?quote:
Niet echtquote:
Die laatste is dan weer van Bowiequote:Op maandag 22 december 2008 23:13 schreef peaceman het volgende:
Sultans of Swing!
Let's dance! [ afbeelding ]
Mij toch denken dat dat niet tegenop kan wanneer je wat direct in z'n draaitafels had geplugd of van de stream had geplukt . . .quote:Op maandag 22 december 2008 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
Had ik even iemand met mijn Zoom H1 moeten langssturen, die neemt perfect op, zelfs in surround als je wil
Haha ja das waarquote:
ook een mooi nummer!quote:
quote:
tijd voor de top 2000quote:Op maandag 22 december 2008 23:14 schreef peaceman het volgende:
Heerlijk nummer toch!
quote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
Als we gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!![]()
![]()
![]()
Moet je alleen niet in de auto aanzetten, althans ik niet . . .quote:
Bijna! En dan vanaf 2 januari kunnen we weer gewoon proberen te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |