Het is juist een mooie contradictie met de ellenlange, volledig in onderkast geschreven voorganger.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ja vond ik eigenlijk ook wel maar kan ik niet meer veranderen
of ik moet wéér een account aanmaken
Goed bezig Fan. ik blijf je gewoon fan noemen hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:01 schreef FANN het volgende:
ik moet nog wel wat veranderen geloof ik want ik heb die smilies weer niet.........
even kijken hoe dat ook weer zat... ander moet ik weer eerst quote weghalen enzo....
Zo is dat. De nieuwe FANN straalt kracht en levenslust uit, en "don't mess with me or I'll bust your balls".quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo is dat. De nieuwe FANN straalt kracht en levenslust uit, en "don't mess with me or I'll bust your balls".
Een heldere, frisse look, als een baken van oprechtheid in deze weeïge kerstsfeer.![]()
god het wordt een lange werkdag.![]()
Hierop klikken: http://messages.fok.nl/settings.phpquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Gert hoe gooi ik die PM dicht !
help effe......
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoofdletters zijn zo schreeuwend![]()
.
yup........ nu effe koffie maken........quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Hierop klikken: http://messages.fok.nl/settings.php
En dan kiezen voor "geen PM-berichten ontvangen"
Niks mis met je naam zo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Gert hoe gooi ik die PM dicht !
help effe......
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Niks mis met je naam zo.
werd je lastig gevallen via pm??
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik neem noekje, lijkt me duidelijk.
Nog wel, maar de plastisch chirurg die de naam Danny draagt heeft z'n messen al geslepenquote:
waar moet ik precies naar kijken dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog wel, maar de plastisch chirurg die de naam Danny draagt heeft z'n messen al geslepen. Zie FB voor de actie
.
ow........quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[FOK! SR ACTIE!] One time offer! Verander je username II
Jij niet, noekje wordt Noek, ofzo, zomaar. Echt, als CarO haar naam ook laat veranderen ga ik jullie boycotten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |