tragisch inderdaad...terwijl jij nog wel zo je best doet het goede voorbeeld te geven...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Abbadon mompelt iets over smalle gleuven...
De moeite van het werk zeker waard, zo te zien...quote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef conleche het volgende:
Mijn geheime kerstpakje van een paar jaar terug.Ik ben links en m'n vriendinnetje is rechts. En het thema was design en kerst of zoiets:
[ afbeelding ]
Ik heb dus eigenhandig al die merken ingescand (zijn allemaal labels uit kleding) en roodachtig afgedrukt en opgestreken. Ik geloof dat we er een week mee zijn beziggeweest
Altijd!quote:Op maandag 22 december 2008 20:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
tragisch inderdaad...terwijl jij nog wel zo je best doet het goede voorbeeld te geven...
je bent toch een beetje mijn grote voorbeeld, wat dat betreft...quote:
We hebben al seks gehad!quote:Op maandag 22 december 2008 20:51 schreef Greys het volgende:
Notebook hangt al aan het internet!
Nu nog anti-virus enzo installeren
Ik dacht eerst:quote:Op maandag 22 december 2008 21:00 schreef loveli het volgende:
[..]
We hebben al seks gehad!![]()
Nu nog condooms kopen
beetje gefrustreerd, schat?quote:
Niet voor het huwelijk, zoals het hoort volgens de paus.quote:
Nee, in het vorige topic ben ik ook niet verder gekomen dan Tvpquote:Op maandag 22 december 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Tissur Kimmie?
Werd er weer gezongen vannacht?
Oh!quote:Op maandag 22 december 2008 21:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, in het vorige topic ben ik ook niet verder gekomen dan Tvp.
Sorry, was even vergeten dat dit geen girls-only topic is. En het is mevrouw Schat voor jouquote:
want anders had je dat natuurlijk nooit gezegd....stel je voor zegquote:Op maandag 22 december 2008 21:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Sorry, was even vergeten dat dit geen girls-only topic is. En het is mevrouw Schat voor jou
volstrekt ongevaarlijkquote:Op maandag 22 december 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
Loveli, McAbba kijkt Disneyfilms hoor, dus die is ongevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |