Ik heb die aflevering ook gezien en je geeft er een heel vertekend beeld van.quote:Op maandag 22 december 2008 20:11 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Dr. Phil niet altijd zo oke. Er was een keer een aflevering over een dik geworden - en gebleven - vrouw na haar zwangerschap (en haar echtgenoot die haar daarvoor uitschold). Toen wees Dr. Plil naar zijn vrouw en zei dat ze maar een paar kilo was aangekomen en dat dat na de zwangerschap meteen weer verdwenen was. En dat dat allemaal te maken had met wilskracht. En die vrouw maar een beetje schaapachtig lachen...Maar dat leek me iets te simpel gesteld...Volgens mij verschilt dat per vrouw en per zwangerschap hoeveel kilo's erbij komen.
Ik heb die aflevering ook gezien en ik schrok er ook een beetje van hoe Dr Phil reageerde. Hebben Aventura en ik hem verkeerd begrepen dan?quote:Op maandag 22 december 2008 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering ook gezien en je geeft er een heel vertekend beeld van.![]()
Nee, vertel eens?quote:Op maandag 22 december 2008 20:18 schreef conleche het volgende:
Doet dat kerstengeltje in de OP jullie ergens aan denken?????
quote:Op maandag 22 december 2008 20:18 schreef conleche het volgende:
Phil-groupiequote:Op maandag 22 december 2008 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb die aflevering ook gezien en je geeft er een heel vertekend beeld van.![]()
quote:
Jij denkt ook maar aan één dingquote:Op maandag 22 december 2008 20:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Abbadon mompelt iets over smalle gleuven...
Nee hoor. Dat is mailbox rejuvenation surgeryquote:Op maandag 22 december 2008 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Hier zijn de gleuven ook allemaal smal. Ik dacht al:. Dat is vanwege het vuurwerk zeker?
Die van mij is ook pas vandaag weg hoorquote:Op maandag 22 december 2008 20:24 schreef Aventura het volgende:
Ik heb mijn Secret Santapakje (dikke envelop, that is) trouwens op de bus gedaan. Wel iets te laat. Maar in Amsterdam zijn alle gleuven smal gemaakt. En tijd om naar het postkantoor te gaan heb ik niet. Na lang zoeken vond ik een bus met een brede gleuf. Hopelijk komt-ie op tijd aan, maar dat merken we zaterdag wel
en dat is nieuws?quote:
Donateurs krijgen ze toegezondenquote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, hoe zit dat met dat naaktgebeuren van SHE? Worden die foto's openbaar op Fok of krijgen alle donateurs die privé toegezonden?
quote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is mailbox rejuvenation surgery
Ik ben wel blij voor je dat je uiteindelijk nog wel een brede gleuf gevonden hebt om je pakje in te doenquote:
Eerder vandaag met dat Disneygehuppel van je begón ik even te twijfelen...quote:
Je zult niet vaak mensen tegenkomen die de halve stad af fietsen voor een brede gleuf.quote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ben wel blij voor je dat je uiteindelijk nog wel een brede gleuf gevonden hebt om je pakje in te doen
quote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is mailbox rejuvenation surgery
als het moet kom ik je wel persoonlijk overtuigenquote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerder vandaag met dat Disneygehuppel van je begón ik even te twijfelen...
Dr Phil deed het prima:quote:Op maandag 22 december 2008 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering ook gezien en ik schrok er ook een beetje van hoe Dr Phil reageerde. Hebben Aventura en ik hem verkeerd begrepen dan?
quote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ben wel blij voor je dat je uiteindelijk nog wel een brede gleuf gevonden hebt om je pakje in te doen
Dat zal ook de eerste en enige keer zijn dat ik blij ben met een brede gleuf!quote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
normaal gesproken niet nee, maar als je je pakje per se die dag kwijt moet...quote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je zult niet vaak mensen tegenkomen die de halve stad af fietsen voor een brede gleuf.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
normaal gesproken niet nee, maar als je je kwpakje per se die dag kwijt moet...
toepasselijke smileyquote:
Is natuurlijk een kwestie van tijd voordat iemand ze inscanned.quote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, hoe zit dat met dat naaktgebeuren van SHE? Worden die foto's openbaar op Fok of krijgen alle donateurs die privé toegezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |