Moet ik dat positief opvatte dat het soms sexy is ?quote:Op maandag 22 december 2008 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vrouwenvoetbal is soms heel sexy. Schuine letters daarentegen...
Uiteraard. Ik ken genoeg dames die voetballenquote:Op maandag 22 december 2008 20:11 schreef Anouk.soccer het volgende:
[..]
Moet ik dat positief opvatte dat het soms sexy is ?
Haha, oke dan is het goedquote:Op maandag 22 december 2008 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ken genoeg dames die voetballen
Niet alleen het voetbal, ook de spelling...quote:Op maandag 22 december 2008 20:16 schreef Anouk.soccer het volgende:
Ik denk dat et grootste verchil is, dat het niveau van de mannen hoger is. Vrouwens voetbal ziet er vaak nog een beetje klungelig uit.
Jojoquote:Op maandag 22 december 2008 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
---> VBL?
Geef me een bal en ik dol heel Fok! hier...
quote:Op maandag 22 december 2008 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
---> VBL?
Geef me een bal en ik dol heel Fok! hier...
Dat dus zeker niet. Ik vind vrouwenvoetbal wel leuk om te zien. Ook de dames maken soms gore overtredingen enzo.quote:Op maandag 22 december 2008 20:27 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
.. vind vrouwen voetbal het leuks als ze geen sport bh dragen
buiten dat is voetbal een mannen iets.. net zoals het leger en bij de politie,brandweer.
Duhh, zonder gore overtredingen is het geen voetbal he, het hoord bij de sport! voetbal zonder overtredingen is geen voetbal. je moet vechte voor de overwinning!quote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat dus zeker niet. Ik vind vrouwenvoetbal wel leuk om te zien. Ook de dames maken soms gore overtredingen enzo.
Whehehequote:Op maandag 22 december 2008 20:32 schreef Anouk.soccer het volgende:
[..]
Duhh, zonder gore overtredingen is het geen voetbal he, het hoord bij de sport! voetbal zonder overtredingen is geen voetbal. je moet vechte voor de overwinning!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Dat dus!quote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat dus zeker niet. Ik vind vrouwenvoetbal wel leuk om te zien. Ook de dames maken soms gore overtredingen enzo.
Tsja, dat is het nadeel van voetbal. Maar je gaat niet opzettelijk iemand zo hard trappe dat hij/zij niet meer kan voetballen dan ben je gewoon ziek. maar van die vieze kleine overtredingen zo dat de tegen stander niet aan de bal kan komen kan altijd. Maar echt 2 benige tekkels die op de enkels zijn gemikt dat vind ik gewoon zielig!quote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat dus!
Maakte ooit een overtreding op iemands knieEn ze mag nooit meer voetballen nu
En 2 weken geleden renden de tegenstander en ik allebei naar de bal. Ik was net iets eerder dus maakte ze een tackle op mn enkel.
Enkelband gescheurdNa de winterstop weer ballen
2 benige tekkels zijn sowieso al zielig natuurlijk. Met 2 van die korte pootjes moeten ze hard werken om die enkels te pakken te krijgen. Lijkt me ook moeilijk hoor. Zo'n dik en lang lijf met 2 van die korte pootjesquote:Op maandag 22 december 2008 20:39 schreef Anouk.soccer het volgende:
[..]
Tsja, dat is het nadeel van voetbal. Maar je gaat niet opzettelijk iemand zo hard trappe dat hij/zij niet meer kan voetballen dan ben je gewoon ziek. maar van die vieze kleine overtredingen zo dat de tegen stander niet aan de bal kan komen kan altijd. Maar echt 2 benige tekkels die op de enkels zijn gemikt dat vind ik gewoon zielig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |