Ja, speciaal voor deze actie geschreven. Maar Jordy blijft natuurlijk het anthemquote:Op maandag 22 december 2008 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
the theme dat nummer van net? zij hij dat nou
Dan heb jijhem goed onder de duim zitten!quote:Op maandag 22 december 2008 19:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij zal wel denken waar hij mee getrouwd is....hij mag al dagen lang niet aan de afstandbediening komen van me![]()
![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die is er nog![]()
hij bood 50 euri om de hernia weg te sturen, maar hij bleef
Zij of hij, wat bedoel je nou?quote:Op maandag 22 december 2008 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
the theme dat nummer van net? zij hij dat nou
Da's niks nieuws, zo gaat het toch in elk huwelijk ??quote:Op maandag 22 december 2008 19:35 schreef muisje-eliza het volgende:
hij zal wel denken waar hij mee getrouwd is....hij mag al dagen lang niet aan de afstandbediening komen van me![]()
![]()
![]()
Eliza is de kostwinner , dus die mag hetquote:Op maandag 22 december 2008 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb jijhem goed onder de duim zitten!
* JJH is stiekum blij dat hij niet de man van muisje-eliza is
Zal mijn broertje vragen hem voor je te tekenenquote:Op maandag 22 december 2008 19:37 schreef Jimbo het volgende:
ik wil een gesigneerde cd van jordy hebben
ik ben heel lief hoorquote:Op maandag 22 december 2008 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb jijhem goed onder de duim zitten!
* JJH is stiekum blij dat hij niet de man van muisje-eliza is
Mijn vrouw brengt ook meer binnen, maar ik beheer de ABquote:Op maandag 22 december 2008 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eliza is de kostwinner , dus die mag het
Je kon erop wachten he.quote:Op maandag 22 december 2008 19:37 schreef JJH het volgende:
nie praten nie, en nie zingen nie.
Triest.
pff...quote:Op maandag 22 december 2008 19:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor deze actie geschreven. Maar Jordy blijft natuurlijk het anthem
Ach joh, bied 13 euro, das nog wel te doen toch?quote:Op maandag 22 december 2008 19:37 schreef Jimbo het volgende:
daarom zit je ook zo vaak op internetquote:Op maandag 22 december 2008 19:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn vrouw brengt ook meer binnen, maar ik beheer de AB
Ik wil hem best voor je signeren?!quote:Op maandag 22 december 2008 19:37 schreef Jimbo het volgende:
Da's wel het beste wat ik ooit gehoord heb van de Gebr. Koquote:Op maandag 22 december 2008 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze nemen wel 1000 euro mee
quote:Op maandag 22 december 2008 19:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn vrouw brengt ook meer binnen, maar ik beheer de AB
Ik zit hier niet vaakquote:Op maandag 22 december 2008 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daarom zit je ook zo vaak op internet
quote:Op maandag 22 december 2008 19:40 schreef TheVulture het volgende:
ik ga me even afreageren op de tennisbaan
Zelfs vóór het goede doel koop ik die CD niet. Jordy's CDquote:Op maandag 22 december 2008 19:38 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ach joh, bied 13 euro, das nog wel te doen toch?
Succes, wel walkman in en doorluisteren hèquote:Op maandag 22 december 2008 19:40 schreef TheVulture het volgende:
ik ga me even afreageren op de tennisbaan
Jij zit hier best vaak volgens de statistieken en statistieken liegen niet. jij welquote:Op maandag 22 december 2008 19:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zit hier niet vaak
En ik heb een AB voor me liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |