Heb het geprobeerd, maar het lukt me nietquote:Op maandag 22 december 2008 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand de TT even repareren, het moest 1012 zijn en ik ben een haakje vergeten
Daar ben ik het zéééééééér mee eensquote:Op maandag 22 december 2008 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kies dan Chantel - Disko Partizani als Anthem.
Ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daar ben ik het zéééééééér mee eens
Nee dat is inderdaad niet zo veel beter dan Jordyquote:Op maandag 22 december 2008 19:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, dan hoeven we die Mars-bagger niet aan te horen
Da's wel leuk, maar ik pleit nog steeds voor een anthem-vrije SRquote:Op maandag 22 december 2008 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helemaal, lekker vrolijk... alleen wel ook al beetje oud (maar ik moet zeggen dat ik ook niet weet hoe oud die ToverBal is...)quote:Op maandag 22 december 2008 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
met dat nummer is t meer; Kots het van de dakenquote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
VERLIEFDHEID IS EEN TOVERBAL IN MEER DAN DUIZEND SMAKEN, WIL CUPIDO JE RAKEN, SCHREEUW 'T VAN DE DAKEN!!!!!
Ik hoop dat Jordy morgen bij ons op het dak staat om het te schreeuwen. Dan geef ik hem een flinke duw.quote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
VERLIEFDHEID IS EEN TOVERBAL IN MEER DAN DUIZEND SMAKEN, WIL CUPIDO JE RAKEN, SCHREEUW 'T VAN DE DAKEN!!!!!
en de piemel van een babyquote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef Cee het volgende:
Giel Beelen, het vocabulaire van een rups, de aandachtscurve van een waterpas en de voorspelbaarheid van een doktersroman.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef Cee het volgende:
Giel Beelen, het vocabulaire van een rups, de aandachtscurve van een waterpas en de voorspelbaarheid van een doktersroman.
Maar dat is een plaat van zomer 2007, is ook weer zo watquote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daar ben ik het zéééééééér mee eens
E 150 voor SR als je m duwtquote:Op maandag 22 december 2008 19:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jordy morgen bij ons op het dak staat om het te schreeuwen. Dan geef ik hem een flinke duw.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef Cee het volgende:
Jij ging bierenquote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |